HomeActueelKlantenreviews werkplaats

Klantenreviews service en onderhoud

Hoe denken onze klanten over ons?

BesteGarage

Wij streven naar optimale klanttevredenheid en stellen onze klanten graag in de gelegenheid een reactie te geven.

Reacties van onze klanten geven ons de gelegenheid onze service, daar waar mogelijk, te verbeteren.

Hieronder ziet u reeds geplaatste klantenreviews over ons bedrijf op www.bestegarage.nl.

 

Reviews van onze klanten geplaatst op BesteGarage.nl:

We worden hier altijd keurig en strikt geholpen, al jaren.Van der Zalm Tuinen
Geplaatst door H. van der Zalm op 31 aug. 2017 12:09
 
Onze 2 auto's voor de eerste keer een onderhoudsbeurt bij Van Tilborg. Het zijn niet alleen woorden, maar ze voegen daar ook de daden bij. Alles volgens afspraak en prettig contact met receptie en medewerkers. leuke bijkomstigheid je auto wordt gewassen.
Geplaatst door J. van Oijen op 29 aug. 2017 15:15
 
auto voor eerst een onderhoudsbeurt laten geven bij Van Tilborg, goed geholpen reparatie netjes uitgelegd, factuur viel niet tegen.
Geplaatst door B. Schalk op 29 aug. 2017 10:16
 
Bij de aankoop van onze auto werden we geweldig goed geholpen door Van Tilborg! Niet alleen met het aankoopadvies, maar ook bij de aflevering van de auto. We konden een supernette auto ophalen, waarvan alle mankementen volledig waren hersteld, zodat we er nu heerlijk mee kunnen rijden. Top en een aanrader voor iedereen!
Geplaatst door H. M op 21 aug. 2017 22:01
 
Ik kom hier zeker terug, een geweldige service en alles volgens afspraak. Chapeau!!!
Geplaatst door B. Struijk op 21 aug. 2017 15:55
 
snelle afspraak snel en goed geholpen
Geplaatst door C. Bruurs op 9 aug. 2017 23:05
 
Zoals altijd weer prima geregeld. Snel afspraak kunnen maken voor vakantiebeurt. Service top.
Geplaatst door H. Schnitker op 24 jul. 2017 22:01
 
Top bedrijf, zeer goede service, vriendelijk personeel. Ik kom hier graag en al vele jaren
Geplaatst door m. dohmen op 24 jul. 2017 11:51
 
Snelle service, weet meteen waar je aan toe bent . TOPPY
Geplaatst door J. Huijbers op 18 jul. 2017 14:48
 
Zoals altijd vlot vriendelijk en vakkundig. Je wordt gekend als klant
Geplaatst door S. Jansen op 19 jun. 2017 9:54
 
Snel geholpen, vriendelijk personeel, fijne garage!
Geplaatst door N. Clevers op 15 jun. 2017 12:24
 
Prima geholpen, ondanks dat het een Leaseauto betreft zeer tevreden omtrent de gang van zaken en afhandeling van de schade!!
Geplaatst door J. Kollenburg op 8 jun. 2017 13:31
 
Goede service zoals altijd, geen verrassingen. En een leen scooter mee gekregen.
super geregeld
Geplaatst door R. Vos op 1 jun. 2017 7:45
 
Altijd top service van een top bedrijf met top medewerkers!
Geplaatst door W. de Graaff op 30 mei 2017 8:09
 
vertrouwd en gastvrij en klantvriendelijk
Geplaatst door w. van der flier op 29 mei 2017 14:22
 
Het is gewoon niet leuk meer. Elke keer word je uitgedaagd om ook maar iets negatiefs te kunnen opmerken. En nooit, nooit lukt je dat. Het blijft gewoon geweldig. Naar een andere garage? Hoezoe? Zijn die er dan?
Geplaatst door J. Scheffers op 24 mei 2017 17:07
 
Schoon en gekeurd stond mijn oude autootje weer klaar. Volgen jaar kom ik weer met mijn dan 29 jaar oude auto.
Geplaatst door C. Snoeck op 23 mei 2017 10:22
 
Uitstekende service! Altijd zeer behulpzaam om te helpen! Fijn garagebedrijf!
Geplaatst door M. ten Kate op 22 mei 2017 11:39
 
Prima bedrijf, goed afspraken mee te maken, gewoon blij met dit garagebedrijf.
Geplaatst door B. kampioen op 15 mei 2017 16:10
 
auto stond weer blinkend schoon voor me klaar
Geplaatst door I. Hofstra op 15 mei 2017 11:14
 
Altijd stipt op tijd weer klaar en altijd wordt mijn auto weer brandschoon opgeleverd. Top!!!
Geplaatst door S. Jongebloed op 8 mei 2017 9:56
 
het was als vanouds weer uitstekend31,77
Geplaatst door G. van der Ven op 4 mei 2017 1:09
 
Uitstekende service. Onderhoud keurig uitgevoerd en auto weer heel netjes retour gekregen!
Geplaatst door R. Warnar op 3 mei 2017 19:59
 
Zoals altijd weer een perfecte service. Ik word altijd zeer vriendelijk te woord gestaan. Er kan met veel rekening worden gehouden, zoals het tijdstip van halen en brengen van de auto. 
Mijn auto rijdt weer prima en ik kom zeker volgende keer weer terug!
Geplaatst door A. ten Cate op 3 mei 2017 18:39
 
Bijzonder goeie garage, aardige en behulpzame mensen.
Geplaatst door I. Carrière op 26 apr. 2017 17:16
 
banden wissel en schoonmaak van je auto wat wil je nou nog meer als klant
Geplaatst door R. Vos op 24 apr. 2017 13:42
 
Een geweldige garage qua kennis, werkuitvoering en klantgerichtheid
Geplaatst door R. Bouwhuis op 19 apr. 2017 13:19
 
Ik was te vreden over de behandeling.
Geplaatst door K. Van der linden op 19 apr. 2017 10:20
 
Auto opgehaald voor bandenwissel winter->zomer. Niet alleen banden gewisseld, ook gewassen en van binnen schoongemaakt. Perfect
Geplaatst door T. Kampschöer op 18 apr. 2017 11:53
 
Zoals altijd en al jaren, weer super geholpen!
Geplaatst door D. Van Diejen op 11 apr. 2017 13:45
 
Zoals altijd ongekende service en kennis van zaken, fantastisch bedrijf!
Geplaatst door M. Kooman op 4 apr. 2017 21:26
 
Auto gebracht voor bandenwissel winter->zomer. Na 2 uur opgehaald, niet alleen banden gewisseld, ook gewassen en van binnen schoongemaakt. Geweldige service!
Geplaatst door H. Vos op 4 apr. 2017 8:38
 
ad blue was op
Geplaatst door C. Bruurs op 3 apr. 2017 10:59
 
De Peugeot 308SW gaf weer aan dat de brandstoftoevoeging weer op was. Dus maar weer naar de garage. Ik werd direct geholpen, maar na het bijvullen, kon ik helaas mijn auto niet meer vinden... Hij was even door de wasstraat gehaald, ik zocht een vieze auto. :-) En van binnen schoongemaakt. Helemaal super. Wat een service!
Geplaatst door R. Warnar op 1 apr. 2017 9:16
 
Na melding motorstoring direct geholpen en een vervolgafspraak gemaakt voor de reparatie
Prima service door vriendelijk en zeer deskundig personeel
Geplaatst door W. Boelaars op 22 mrt. 2017 10:52
 
Zeer deskundig en vooral ook servicegericht personeel
Geplaatst door R. Degens op 15 mrt. 2017 20:23
 
Fijne, meedenkende, betrouwbare mensen. Wij ríjden onze auto, zij zórgen voor onze auto.
Geplaatst door H. de Laat op 15 mrt. 2017 18:37
 
van Tilborg is voor mij al 25 jaar de perfecte garage waar ik altijd zeer tevreden over ben. Onderhoud snel en vakkundig en de auto wordt altijd netjes gewassen afgeleverd.
Een TOP garage voor onderhoud en verkoop!!!
Geplaatst door P. de Blank op 14 mrt. 2017 10:41
 
Vriendelijk personeel en toegankelijk. Voorts keurig nakomen van afspraken.
Geplaatst door A. CARDOL v.o.f. op 13 mrt. 2017 16:31
 
Prima service .Fijne medewerkers. En je krijgt ook nog je auto helemaal schoon terug.
Gewoon top!.
Geplaatst door W. Bahlman op 9 mrt. 2017 19:59
 
de onderhoudsbeurt was erg snel weer klaar en de auto was weer mooi schoon terug gegeven! ook erg fijn dat je tijdens het wachten op je gemak verder kan werken in de showroom.
Geplaatst door L. van Gerwen op 1 mrt. 2017 9:44
 
Uitstekende en vriendelijke service. De auto niet alleen weer klaar voor de volgende kilometers, maar ook weer netjes schoongemaakt.
Geplaatst door M. de Jong op 20 feb. 2017 9:22
 
Na de wintercheck en top service met een veilig gevoel op vakantie gegaan.
Prima garage die service, kwaliteit en vriendelijkheid hoog in het vaandel hebben staan.
Geplaatst door S. Bambacht op 18 feb. 2017 11:51
 
Het is het waard, gezien de vriendelijke ontvangst en goede service, een langere rit te maken.
Geplaatst door R. Wijgerse op 14 feb. 2017 10:52
 
Fijne service, vriendelijke mensen bij Van Tilborg.
Geplaatst door P. Bouman op 7 feb. 2017 21:54
 
Deze garage verleent top service!
Geplaatst door R. Atema op 6 feb. 2017 14:05
 
Sinds anderhalf jaar bij Van Tilborg te Zaltbommel mijn auto in onderhoud en tot nu toe altijd goed en snel geholpen, waarbij duidelijk wordt aangegeven wat het probleem c.q. oorzaak is geweest. Ook goed geïnformeerd over noodzakelijk preventief onderhoud.
Geplaatst door M. de Laat op 6 feb. 2017 11:30
 
Ondanks mijn verhuizing naar Utrecht, blijf ik klant bij Van Tilborg, een top garage met top service.
Geplaatst door E. Neuteboom op 5 feb. 2017 18:46
 
Ik kom nu 5 jaar bij van Tilborg en het is iedere keer 65 km rijden. om uitstekende service te krijgen .
Vriendelijk personeel dat altijd voor je klaarstaat. Gewoon top!
Geplaatst door W. Bahlman op 3 feb. 2017 20:46
 
altijd plezierige ontvangst.
Geplaatst door G. de Jong op 31 jan. 2017 11:28
 
Zeker niet de goedkoopste maar geweldige service, garantie en contacten. In alle 40 jaar dat wij er komen en daarvoor mijn schoonouders geen enkele klacht. Echt de moeite waard en iedereen aan te raden.
Geplaatst door J. van Genderen op 30 jan. 2017 17:51
 
C1 kleine onderhoudsbeurt. Eerste kennismaking met van Tilborg. Goede service en vriendelijke behulpzame medewerkers. Daarnaast werd de auto ook nog schoon terug geleverd.
Geplaatst door M. Koper op 29 jan. 2017 15:04
 
Ben geweest om adBlue te tanken. Dit hebben ze bij van Tilborg in een grote tank. dus geen gesleep meer met jerrycans voor mij. Snel en goed geregeld. Bedankt
Geplaatst door f. de Bruin op 27 jan. 2017 14:25
 
308SW, al 149.000 km in 2 jaar. Dik tevreden, vooral met jullie puike service. Hou vol !
Geplaatst door P. Leenders op 25 jan. 2017 11:27
 
Prima service. Fijne medewerkers die met je mee denken. En het leuke is, dat je de auto is weer helemaal schoon terug krijgt na het bezoek aan de garage. Van begin tot eind top service!
Geplaatst door J. van Dooijeweert op 24 jan. 2017 21:06
 
zoals altijd prima service
Geplaatst door E. van Weelden op 16 jan. 2017 10:34
 
Wederom perfect geregeld
Geplaatst door A. van Esch op 13 jan. 2017 9:36
 
Onverwacht kwam mijn man door uit te moeten wijken in een kuil naast de weg terecht. De auto maakte heel vreemde geluiden. Wij zijn fantastisch geholpen door onze garage. Een groot compliment waard!!!!!!!! We rijden weer in onze Peugeot. Wie had dat gedacht.
Geplaatst door G. Nekkers op 5 jan. 2017 10:34
 
super goed geholpen en dat net voor de kerst. Zelfs een leen auto om de kerst toch nog de familie bezoekjes te kunnen doen. was geen probleem.
Echt een aanrader
Geplaatst door R. Vos op 3 jan. 2017 7:27
 
Een beurt is een beurt, maar daarbij een wasbeurt en de matjes uitgeklopt, dat geeft echt hét gevoel van goede service.
Geplaatst door K. den Hertog op 22 dec. 2016 14:02
 
uitstekende service, bandenwissel gehad met terugroepactie. Leenfiets meegekregen en bij ophalen van de auto was deze gewassen, Top..65
Geplaatst door A. Snoek op 20 dec. 2016 9:33
 
Prima service!! Niet alleen de winterbanden aangebracht, maar ook de auto nog een wasbeurt gegeven!
Ga zo door!
Geplaatst door S. Reindersma op 19 dec. 2016 23:12
 
Zomer/winterbanden wissel en extra's waar ik niet om gevraagd had, maar wel blij mee was. Ik heb niet lang hoeven wachten en ze hebben een ruime keuze lekkere koffie.
Geplaatst door I. Carrière op 19 dec. 2016 15:29
 
Ik vindt het een fijne garage om naar toe te gaan gezellige ontvangst kopje koffie en als er problemen aan gaan komen wordt je dat mede gedeeld van houdt e rekening dat moet volgende keer gebeuren . ik vindt het top zoals je er geholpen wordt en de service.
Geplaatst door J. Huijbers op 13 dec. 2016 22:50
 
Zoals altijd werd ik ook deze keer vriendelijk en correct geholpen en kon ik tijdens het wachten genieten van een lekker kopje koffie en intussen een krantje lezen.
Geplaatst door B. Struijk op 13 dec. 2016 10:40
 
Was prima. Geholpen de honden reisbench helemaal in elkaar te zetten en keurig vastgezet met spanbanden aan lussen op de bodem van de laadruimte, met lussen die even werden gelast op de bovenkant van de bench.
Geplaatst door A. van Blijenburgh op 8 dec. 2016 9:43
 
Zoals altijd weer een hele goede service en heel vriendelijk en attent personeel!!
Geplaatst door M. Beltman op 6 dec. 2016 10:24
 
Dankzij een zeer deskundige monteur is onze auto weer snel gerepareerd (Super)
Geplaatst door T. Pompen op 5 dec. 2016 14:56
 
Buitengewoon klantvriendelijke baliemedewerkers en uitstekende service.
Geplaatst door M. Meuffels op 2 dec. 2016 12:50
 
Altijd uitstekende service en een zeer betrouwbaar bedrijf. Je komt er graag terug!
Geplaatst door T. Koppenberg op 1 dec. 2016 13:53
 
Zoals altijd super behandeld. Je voelt je ook echt "koning klant"11
Geplaatst door C. van den Akker op 1 dec. 2016 11:02
 
Zeer correcte informatievoorziening en uitvoering!
Geplaatst door J. Verwaal op 24 nov. 2016 11:47
 
De service was weer perfect. .Een beurt en bandenwissel zijn vlot uitgevoerd.
Tevens thuisgebracht en gehaald.
Geplaatst door J. Kempenk op 22 nov. 2016 19:18
 
Ook deze keer was de service bij het wisselen van zomer- naar winterbanden weer uitstekend, en bovendien kreeg mijn auto nog een wasbeurtje!
Geplaatst door D. Hilbron op 21 nov. 2016 12:20
 
Zoals altijd een perfecte service. Alles volgens belofte gedaan en zelfs nog meer. Ik kreeg zonder probleem een leenauto mee, waar ik niet voor hoefde te betalen en die ik niet van tevoren had gereserveerd.
Geplaatst door m. dohmen op 16 nov. 2016 10:28
 
Geweldig goed en snel geholpen, eerst met een nood reparatie en enkele dagen later met een definitieve reparatie van een defect versnelling-schakelstang. Zonder afspraak, kon er meteen op wachten, 2x binnen een half uur geholpen.
Geplaatst door S. Wonders op 14 nov. 2016 16:58
 
Fijn geholpen, afspraken nagekomen!
Geplaatst door J. Raes op 8 nov. 2016 16:15
 
Al langer dan 20 jaar vaste klant en tot volle tevredenheid.
Geplaatst door H. Maas op 8 nov. 2016 10:18
 
Super service, snel en goed gerepareerd. Kortom topservice.
Geplaatst door D. Bavelaar op 3 nov. 2016 15:19
 
Kwam weer voor een seizoenscheck voor mijn oude Renault. Alles nagekeken, strubbeling goed opgelost, auto van binnen en buiten bovendien ongevraagd helemaal schoon, en... alles altijd vriendelijk en met zorg geregeld. Zo fijn...!
Geplaatst door k. maters op 3 nov. 2016 13:51
 
Als je snel en deskundig geholpen wilt worden, dan moet je naar Van Tilborg gaan.
Geplaatst door J. Schwartz op 27 okt. 2016 10:25
 
Snel gehandeld, zeer professioneel terwijl iemand anders een fout gemaakt had en weer met een probleemloze auto op weg!
Geplaatst door M. van gessel op 26 okt. 2016 15:17
 
Zoals altijd weer super!
Geplaatst door C. Pullens op 26 okt. 2016 13:59
 
Zoals altijd weer piekfijn gedaan.
Geplaatst door J. Bouwhuis op 25 okt. 2016 21:25
 
zoals altijd perfect in orde
Geplaatst door E. de Jong op 25 okt. 2016 11:13
 
top bedrijf! zeer vriendelijk personeel, zeer goede service!
een echte aanrader!
Geplaatst door r. duijzer op 24 okt. 2016 22:53
 
Al jaren vaste klant, geweldige fijne garage, ik heb er alle vertrouwen in.
Geplaatst door l. lammerts op 24 okt. 2016 9:29
 
al 25 jaar klant tevreden over de reparatie en service
Geplaatst door E. van Buuren op 18 okt. 2016 18:00
 
Prima service van het garagebedrijf, maar teleurgesteld in de kosten van van een kapot kleppendeksel, een product wat niet aan slijtage onderhevig is, maar spontaan een scheurtje vertoonde. Hiervan melding gemaakt bij klantenservice van Peugeot Nederland.
Geplaatst door J. Woudhuizen op 17 okt. 2016 11:46
 
Al jaren klant: Goede service en betrouwbaar.
Geplaatst door E. van 't Hoge op 10 okt. 2016 13:46
 
al jaren klant goede service altijd correct behandeld gratis koffie tijdens het wachten
Geplaatst door j. van der heijden op 6 okt. 2016 12:08
 
Kom iedere keer 65 km rijden naar Zaltbommel vanwege de a curatele en vriendelijke behandeling bij dezegarage.
Geplaatst door p. jansen op 5 okt. 2016 12:23
 
Al jaren naar volle tevredenheid klant, altijd vriendelijk, erg servicegericht.
Geplaatst door j. rutten op 3 okt. 2016 22:07
 
Auto 's avonds stilgevallen. Met behulp van ANWB weer thuis gekomen. 's Ochtends gebeld en dezelfde morgen voor de deur een nieuwe accu ingezet. Kosten voor service thuis, 'rekenen we niets extra's voor'. Kom daar maar eens om! In een woord, top!
Geplaatst door W. de Graaff op 20 sep. 2016 17:25
 
Prima service. Ze doen wat ze beloven. En de wasbeurt van de auto is altijd het aangename toetje.
Geplaatst door J. Brienen op 19 sep. 2016 14:57
 
De dag voor onze vakantie naar Duitsland en Tsjechië stelden we vast dat het darmpje van de ruitensproeier stuk was gebeten door een knaagdier. Zonder afspraak heeft autobedrijf Van Tilborg ervoor gezorgd dat we met een gerepareerde auto konden vertrekken. Wat een service!
Geplaatst door N. De Dobbeleer op 6 sep. 2016 15:48
 
Kom al tig jaren bij deze garage. Heb bijv al van de derde generatie binnen de garage een auto gekocht.
Geplaatst door W. Wijnstekers op 6 sep. 2016 12:48
 
We constateerden op vrijdagmiddag dat er een storing in onze koelbus zat maar die konden we niet voor sluitingstijd bij de garage krijgen. Door snel en accuraat handelen is het onderdeel geregeld en is er een monteur terug gekomen om deze te vervangen. Zo konden wij onze koelbus weer probleemloos inzetten.
Geplaatst door B. kampioen op 6 sep. 2016 9:50
 
. Prima garage. Eerlijk advies. De auto wordt schoon afgeleverd. Ook voor klein onderhoud ze staan meteen klaar voor je. Zeer aanbevelenswaardig deze garage.
Geplaatst door S. Jansen op 31 aug. 2016 10:34
 
ik kom al jaren bij deze garage!! Altijd geweldige service, heb ook alle vertrouwen in hun adviezen!!
Geplaatst door l. lammerts op 29 aug. 2016 10:34
 
Prima service, vanwege grote afstand mag ik altijd wat later komen, auto gewassen na beurt, zeer vertrouwd.
Geplaatst door T. van der Meijden op 25 aug. 2016 14:51
 
Goede persoonlijke aandacht..kregen twee fietsen mee gedurende de wachttijd...auto keurig afgeleverd gewassen en wel...
We krijgen als we dat wilken fietsroutes mee. Superdeluxe.
Het enige negatieve is dat we relatief ver moeten rihden naar datcis mij keuze.
Geplaatst door E. Desar op 25 aug. 2016 9:31
 
10 punten, vakmensen, goede service, auto gewassen, wegbrengen en ophalen, waar vind je het beter.
Ze doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen.
Geplaatst door V. Pollen op 24 aug. 2016 18:21
 
Al jaren super service! wanneer je moet wachten is er heerlijke koffie, kranten liggen klaar en je kunt er rustig werken. Wanneer er iets aan de auto gedaan moet worden, wordt dat duidelijk uitgelegd en wordt overlegd of ze het kunnen oppakken. En als ze er de tijd voor hebben, staat de auto weer schoon en blinkend (zelf van binnen gezogen!) voor je klaar. Een dikke 10 voor deze garage en zijn medewerkers.
Geplaatst door I. van den Berg op 24 aug. 2016 11:29
 
Al jaren goede service, ze doen wat ze zeggen, aardige mensen en ook nog lekkere koffie :).
Geplaatst door I. Carrière op 23 aug. 2016 7:21
 
Prima ontvangst. En aangenaam verrast bij de vraag: of ik ergens naar toe gebracht wilde worden bij het achterlaten van mijn auto. Nieuwe velgen zijn prachtig en de oude lagen keurig verpakt achterin mijn auto. Top service dus!
Geplaatst door J. de Kloe op 22 aug. 2016 11:35
 
goed rustpunt onder het genot van een lekker bakje koffie kijkend naar de TV, de krant, of naar de glanzende auto's achter je. En de sleutel wordt altijd weer eerde terug gebracht dan verwacht.
Geplaatst door K. van Korlaar op 18 aug. 2016 22:19
 
Prima de lux.
Geplaatst door B. vanKnijff op 16 aug. 2016 11:37
 
Als altijd goede service
Geplaatst door B. Bartels op 8 aug. 2016 12:50
 
Geweldige garage. Er wordt niets gedaan wat niet nodig is.Je krijgt altijd een deskundig en goed advies/
De service is fantastisch en vooral wordt je echt behandelt als klant, hier is de klant ECHT koning.
Geplaatst door R. van Eeuwijk v.d. Linden op 19 jul. 2016 23:56
 
Altijd prima!
Geplaatst door C. Pullens op 19 jul. 2016 12:24
 
Super!! Probleem wat we al twee jaar hadden met onze auto, bij deze garage gelijk opgelost.
Geplaatst door W. van der Linden op 18 jul. 2016 23:43
 
Sorry hoor, maar het is altijd zo perfect dat je ontmoedigd wordt om hier telkens je recensies te noteren!
Misschien volgend jaar?
Succes mensen, ga zo door
Geplaatst door J. Scheffers op 18 jul. 2016 17:09
 
Ik kom hier al vanaf 1986 (30 jaar) en ik word altijd correct en vriendelijk behandeld. Je bent hier geen nummer maar ze kennen je als klant en vriend.
Geplaatst door B. Struijk op 11 jul. 2016 16:12
 
al jarenlang (meer dan 30 jaar) klant en zeer tevreden over service, vriendelijkheid en deskundigheid.
Geplaatst door m. plantenga op 11 jul. 2016 0:21
 
prima service, attent, vriendelijk, respectvol voor vrouwen, altijd bereid even uit te eggen wat er precies gebeurd is of een toelichting op de rekening
Geplaatst door C. van Ballegooijen op 9 jul. 2016 9:43
 
Super service, volgens afspraak en ze denken echt met je mee. Ik wist zelf niet welke banden te nemen en op basis van door mij verstrekte karakteristieken (comfort, goede wegligging bij veel regen, lawaai, brandstofverbruik) heb ik verder niet meer hoeven omkijken naar de juiste keuze. Echt super.
Geplaatst door m. dohmen op 14 jun. 2016 10:37
 
Gewoon een vriendelijke club en uitstekende serice
Geplaatst door J. Egging op 10 jun. 2016 9:04
 
Voor een weekend weg met de caravan kwam ik erachter dat er iets niet goed was met de caravanverlichting. De garage heeft dit snel opgelost door een stekkerdoos en een besturingsunit van deze stekkerdoos te vervangen. Hierdoor kon ik toch het weekend weg. Minpunt vindt ik wel dat Peugeot hier zo'n duur systeem voor gebruikt.
Geplaatst door A. van Hooft op 6 jun. 2016 18:59
 
Zoals altijd, goede service! En keurig geholpen!
Geplaatst door H. Walraven op 6 jun. 2016 11:25
 
kapotte riemspanner en gelukkig op voorraad. Na een bakje koffie weer snel de weg op. Bedankt voor de snelle service
Geplaatst door p. van pinxteren op 6 jun. 2016 9:38
 
alles was naar wens en auto was binnen schoongemaakt
Geplaatst door B. Bergenhenegouwen op 1 jun. 2016 10:43
 
Mijn oude vieze auto gewassen en rijdt als een zonnetje. Dit is echt mijn garage. Vriendelijk meedenkend en goed.
Geplaatst door C. Snoeck op 26 mei 2016 11:37
 
al jaren vaste klant en dat blijven we ook.
Geplaatst door E. de Jong op 26 mei 2016 11:35
 
Altijd goede service en je wordt altijd serieus genomen. Vriendelijk en professioneel
Geplaatst door C. Van Ballegooijen op 18 mei 2016 19:00
 
Snelle en vriendelijke service en wagen ook nog gewassen! Ook al woon ik 100 km van Zaltbommel, ik blijf met plezier klant bij deze garage!
Geplaatst door J. Voogt op 18 mei 2016 11:43
 
goede garage , goede serivce
Geplaatst door G. Tamson op 17 mei 2016 15:57
 
Uitstekende service. Auto keurig gewassen en op mijn werk gebracht . TOP
Geplaatst door W. Boxel op 12 mei 2016 17:08
 
Niets op aan te merken , altijd goed en vriendelijk , auto weer netjes gewassen , top service
Geplaatst door P. Pompen op 9 mei 2016 12:06
 
De service is altijd vriendelijk (Adri) en correct. De auto wordt gewassen en ik had zelfs de indruk van binnen gestofzuigd (?) . Omdat ik moeilijk loop, word tik door een van de monteurs thuis afgeleverd en weer opgehaald!
Geplaatst door C. van Leeuwen op 9 mei 2016 11:29
 
Afspraken worden altijd nagekomen. Je wordt er altijd vriendelijk en correct geholpen. Het is een garage die zijn klanten ook nog kent.
Geplaatst door A. Snoeren op 6 mei 2016 11:22
 
De dag voordat we op vakantie wilden gaan, hadden we een storing in de auto. Direct wordt er tijd vrij gemaakt om ons te kunnen helpen. Probleem opgelost en wij zorgeloos op vakantie. Fantastische service!!!!
Geplaatst door A. van Hemert op 2 mei 2016 11:46
 
Wij komen al vele jaren bij Van Tilborg en hebben veel vertrouwen in hun kundigheid, maar ook in de hulpvaardigheid en dienstbaarheid.
Geplaatst door S. Wonders op 29 apr. 2016 20:57
 
Werkzaamheden exact volgens planning uitgevoerd , en de auto keurig gewassen afgeleverd
Geplaatst door J. Balkenende op 29 apr. 2016 7:58
 
Goede service en na werkplaats bezoek in een keurige net gewassen auto naar huis. ~Top
Geplaatst door R. van Beek op 28 apr. 2016 17:39
 
IK kom al jaren bij van tilborg en ben zeer tevreden. 
en zou andere ook van tilborg aan raden. het is een goede garage en de mensen die daar werken zijn echt top. bedankt mannen. 
Geplaatst door R. de Grouw op 25 apr. 2016 21:01
 
Perfecte service en goede kwaliteit !!
Geplaatst door S. Heller op 22 apr. 2016 9:40
 
Prettige werksfeer, goede service en correcte reparaties voor een correcte prijs. Een garage waar je op kunt bouwen en die ook verder kijkt dan zijn/haar neus lang is. Niet kiezen voor de duurste oplossing maar voor de beste oplossing bij een reparatie. Voorbeeld: uitlaatsteun gebroken. Geen nieuw stuk maar de steun wordt gelast.
Geplaatst door J. Montrée op 20 apr. 2016 9:47
 
Geweldig meedenken en na de bandenwissel een schone auto. Super.
Geplaatst door D. Stork op 19 apr. 2016 13:53
 
Klantvriendelijkheid wordt met HOOFDLETTERS geschreven
Geplaatst door S. Jansen op 11 apr. 2016 9:14
 
Alles keurig op tijd, afspraak is afspraak
Geplaatst door H. Boons op 6 apr. 2016 22:13
 
Deskundige en vriendelijke mensen bij van Tilborg.Mijn RCZ gebracht voor een grote beurt en hij was netjes gewassen toen ik hem op kwam halen. Kopje koffie gedronken en de rekening doorgenomen met Adri, vervolgens weer met een grote grijns op mijn gezicht richting het oosten gereden. Topgarage!
Geplaatst door P. Brinkhorst op 30 mrt. 2016 22:17
 
Winterbandenwissel en auto super schoon terug.
Geplaatst door I. Carrière op 30 mrt. 2016 17:01
 
Prima wissel en superschone auto.
Geplaatst door I. van Heijen Oort -Burgers op 30 mrt. 2016 14:39
 
Goed advies en snel een afspraak mogelijk. Prima uitvoering.
Geplaatst door J. Raes op 22 mrt. 2016 10:37
 
Na ruim dertig jaar bij van Tilborg kun je wel spreken van een "goede relatie".
Geplaatst door A. Oswald op 17 mrt. 2016 8:01
 
Ben al die jaren al zeer tevreden...Beveel deze garage iedereen aan..Betrouwbaar prijs/kwaliteit is in evenwicht.
Kortom een super garage..
Geplaatst door s. van hilst op 16 mrt. 2016 12:07
 
Ben zeer tevreden over de reparatie en de klant vriendelijkheid,  ben zeer snel geholpen op korte termijn een reparatie afspraak gemaakt en alles functioneert weer naar behoren. 
Heren TOP bedankt daarvoor!!!
Mvg Rahou
Geplaatst door M. rahou op 16 mrt. 2016 11:34
 
Altijd goed. Kom hier al ruim 25 jaar en altijd tot volle tevredenheid .
Geweldige mensen die doen wat ze zeggen.
Geplaatst door L. Koudijs op 15 mrt. 2016 8:53
 
 
Al jaren kom ik bij Van Tilborg in Zaltbommel, er is een heel goede service en de mensen staan je vriendelijk te woord en tonen ook belangstelling om te vragen hoe het gaat en of de auto naar de zin is. De mogelijkheid is in ruime mate aanwezig om te wachten op een beurt onder het genot van een kopje koffie, kranten lezen, vrij WiFi enz. Dus ga zo door Van Tilborg!
Geplaatst door A. Hoogenboom op 7 mrt. 2016 15:51
 
Ongeveer 4 jaar geleden had mijn moeder een nieuwe auto nodig. Ze was toen al slecht ter been, maar kon nog wel autorijden. Ze had moeite om in en uit haar oude auto te komen. Rinus heeft toen samen met haar een hogere auto uitgekozen waar ze in en uit kon stappen, zonder al te veel gedoe om haar benen op te tillen (waar ze dus moeite mee had), omdat de stoel meedraaide met in en uitstappen. Zodra ze in de auto zat, kon ze goed vooruit. De auto was nieuw toendertijd en alles was inbegrepen met de prijs, inclusief een jaar lang gratis reparatiekosten, mocht er toch iets fout gaan. En iedere keer als we langskwamen bij Rinus, al was het om alleen even hallo te zeggen, dan werd meteen de auto gewassen voor niks. Echt, je kunt niet misgaan met deze garage. Onze familie doet al ruim 35 jaar zaken met ze.
Geplaatst door W. Webster op 18 feb. 2016 20:00
 
Werd vriendelijk te woord gestaan aan de balie en er werd me gelijk koffie aangeboden.
Heel fijn en goed bedrijf. Heel klantvriendelijk en goede service. Zeer aan te bevelen.
Geplaatst door H. Opheij op 12 feb. 2016 18:51
 
 
Super Service, bij van Tilborg is niets te gek, zij weten de klantwens keer op keer te overtreffen!!!!
Geplaatst door J. van de Weijenberg op 11 feb. 2016 11:54
 
 
Top. Kon wachten en was snel klaar.
Geplaatst door K. de Bes op 10 feb. 2016 11:10
 
 
Zoals altijd perfecte service
Geplaatst door M. van Boxel op 8 feb. 2016 12:32
 
 
Altijd uitsteken service.
Geplaatst door P. Jongste op 3 feb. 2016 16:52
 
 
Wat ik het meeste waardeer aan deze garage is, dat ze in oplossingen denken en dat de service echt zeer goed is.
Geplaatst door H. Remie op 3 feb. 2016 16:05
 
 
Na lang verblijf in buitenland was de accu van mijn auto, die ik niet meegenomen had, leeggeraakt. Na een telefoontje werd de auto onmiddellijk door Autobedrijf Van Tilborg opgehaald, accu vervangen en kon de auto door mij opgehaald worden toen ik weer terug was. Auto was zelfs gewassen! Super
Geplaatst door C. Janson-Vos op 2 feb. 2016 20:45
 
 
Altijd een uitstekende service!
Geplaatst door T. Koppenberg op 1 feb. 2016 9:00
 
 
Prima service !
Geplaatst door D. Cornelissen-Wiersma op 25 jan. 2016 14:24
 
 
Geweldige service, ik ben al 30 jaar klant dat zegt volgens mij genoeg. Ga zo door!!
Geplaatst door B. Struijk op 20 jan. 2016 11:11
 
 
Prima service en altijd even vriendelijk en correct. Op mijn verzoek lampen vervangen, oude nog werkende lampen gewoon in een doosje. Voor geval dat....
Geplaatst door W. de Graaff op 20 jan. 2016 8:30
 
 
Vriendelijke en professionele medewerkers, technisch prima garage
Geplaatst door P. Willemse op 18 jan. 2016 9:58
 
 
vriendelijke medewerkers. Erp prettig om online een afspraak te maken en dat de garage tot 18.00 open is.
Geplaatst door A. Snoek op 11 jan. 2016 8:43
 
 
Autobedrijf van Tilborg is een heel klantvriendelijk bedrijf met medewerkers die deskundig zijn en die de klant waarderen. Wij vinden het een prettig bedrijf.
Geplaatst door M. Blom op 29 dec. 2015 9:28
 
 
Waar nog met de klant wordt meegedacht. Fijne garage, of beter gezegd, fijne mensen met oog voor de situatie van de klant.
Geplaatst door C. Zondervan op 24 dec. 2015 11:37
 
 
Weer helemaal perfecte service
Geplaatst door B. looijen op 22 dec. 2015 11:11
 
 
Wij rijden al een aantal jaren met een Partner die bij van Tilborg in onderhoud is. Recentelijk een wat grotere reparatie moeten ondergaan. afspraken perfect nagekomen en de auto maar 2 dagen hoeven missen. nu kunnen we weer vele kilometers veilig rijden. Fijne mensen die hun afspraken nakomen.
Geplaatst door P. Vonk op 16 dec. 2015 8:43
 
 
Altijd prima service.
Geplaatst door I. Mussche op 7 dec. 2015 16:40
 
 
Bij de bandenwissel werd de auto ook nog even keurig gewassen
Daarvoor dank 
Vr.gr.J.K. .
Geplaatst door J. Kempenk op 2 dec. 2015 18:34
 
 
geweldige service!
Geplaatst door R. From op 2 dec. 2015 10:21
 
 
Zoals altijd de beste service!!!
Geplaatst door R. Van Run op 26 nov. 2015 8:10
 
 
Top service en uitstekend geholpen..
Geplaatst door E. Vervoorn op 18 nov. 2015 9:04
 
 
Net als altijd perfect. Keurig schoon gemaakt terug.
Geplaatst door B. Looijen op 18 nov. 2015 8:40
 
 
Top service, mannen (en eventuele vrouwen) !!!
Geplaatst door R. Fokker op 17 nov. 2015 8:09
 
 
De beste werkplaats tot op heden gezien.
Geplaatst door J. Montree op 16 nov. 2015 21:17
 
 
uitstekende service weer :)
Geplaatst door l. versteeg op 16 nov. 2015 9:32
 
 
Prettig contact
Geplaatst door H. Winkelaar op 15 nov. 2015 21:00
 
 
Uitstekende service. Afspraken worden altijd nagekomen. Altijd vooraf overleg bij onvoorziene zaken/kosten. Auto wordt schoon en netjes afgeleverd.
Geplaatst door G. Thijs op 13 nov. 2015 8:45
 
 
Super service, snel, vakkundig en vriendelijk personeel
Geplaatst door m. dohmen op 13 nov. 2015 8:39
 
 
Ik wordt altijd snel en correct door deze garage geholpen
Geplaatst door T. van Dinther op 12 nov. 2015 13:21
 
 
Vakkundig, vriendelijk en zeer duidelijk uitleg! Altijd bereid voor een praatje. Komen afspraken altijd na! Na bezoek vaak de auto gewassen!
Geplaatst door w. van sambeek op 12 nov. 2015 9:13
 
 
Perfect geholpen
Geplaatst door C. Baggerman op 12 nov. 2015 8:52
 
 
Super tevreden over deze garage. Altijd behulpzaam. Een vraag is nooit teveel.
Geplaatst door J. van Dooijeweert op 11 nov. 2015 10:21
 
 
Klantgericht en een prima service
Geplaatst door M. Jansbeken op 11 nov. 2015 9:48
 
 
Je wordt er zeer vriendelijk geholpen en heel goed geadviseerd. Een topgarage
Geplaatst door R. Schellekens op 5 nov. 2015 22:44
 
 
zoals altijd prima geregeld..
Geplaatst door I. van Mourick op 5 nov. 2015 11:24
 
 
Super service. zeer betrouwbare garage!
Geplaatst door P. Hesseling op 5 nov. 2015 8:27
 
 
Persoonlijke benadering maakt dat je je daar thuis voelt
Geplaatst door K. Tanis op 4 nov. 2015 8:33
 
 
Een goede service en je wordt heel klantvriendelijk behandeld. Ik kom hier al 29 jaar als klant en heb nog nooit een klacht gehad, ik kan deze garage bij iedereen aanraden.
Geplaatst door B. Struijk op 3 nov. 2015 16:09
 
 
Super service
Geplaatst door H. van Kessel op 3 nov. 2015 9:24
 
 
Fijne garage met vriendelijk personeel. Goede service, ook voor kleine dingetjes. Je voelt je bij Van Tilborg nog klant en geen nummer. En altijd een lekker kopje koffie paraat. Houden zo!
Geplaatst door A. Zondag op 3 nov. 2015 7:52
 
 
Kwaliteit, vriendelijkheid en betrokkenheid! Prima mensen, en daardoor een prima bedrijf.
Geplaatst door J. Coopmans op 2 nov. 2015 9:03
 
 
Een heel fijne garage. De mensen die er werken zijn deskundig, vriendelijk en staan altijd voor je klaar.
Ik kom er al vele jaren, kortom in mijn ogen de beste garage.
Geplaatst door A. Lanser op 30 okt. 2015 11:57
 
 
Goede garage..altijd vriendelijk..goede communicatie via email en overig...goede ontvangst met koffie etc....auto wordt kundig gemaakt...na beurt wordt auto netjes gewassen...auto wordt bij grote beurt opgehaald en teruggebracht
Geplaatst door e. desar op 30 okt. 2015 10:38
 
 
Superservice, kom er al 30 jaar! Voelt heel vertrouwd en je krijgt de indruk dat "je een streepje voor hebt". N.b. ik woon ruim 130 km verderop maar zou niet naar een andere garage willen!
Geplaatst door T. van der Meijden op 26 okt. 2015 18:36
 
 
Ook mijn Mini Cooper is in goede handen hier. Fijn!
Geplaatst door G. Fernhout op 26 okt. 2015 17:17
 
 
Onverwacht binnenkomen, leenauto meekrijgen en 's avonds mijn auto weer klaar, Sevice met een Hoofdletter !
Geplaatst door J. Harmsen op 26 okt. 2015 11:31
 
 
Onlangs 20.000 beurt voor mijn prachtige 308 sw gehad.
Ik heb gewacht tot auto klaar was, en het gevoel bij dit bedrijf
is nog steeds super na al die jaren !!!!
Geplaatst door A. van Zanten op 23 okt. 2015 16:23
 
 
Ook deze keer veel lof voor het meedenken en en het in orde maken van de auto. Ik kan mij geen betere garage indenken.
Geplaatst door S. Jansen op 22 okt. 2015 9:07
 
 
alles is prettig en netjes afgewerkt, snelle service.
Geplaatst door A. v Kessel op 22 okt. 2015 8:59
 
 
prima service, zoals altijd.
Geplaatst door B. Bartels op 21 okt. 2015 12:25
 
 
Zeer uitstekende garage, waar iedereen alles in het werk stelt om je op een zeer prettige en doeltreffende manier te helpen, zelfs als je in het buitenland problemen hebt wordt je telefonisch van goed advies voorzien. KLASSE!!
Geplaatst door A. van Hoften op 21 okt. 2015 9:08
 
 
Bedankt voor de service ten aanzien van de karkasbreuk in de achterbanden van onze camper.
 
Marijke Hutten
Geplaatst door M. Hutten op 19 okt. 2015 14:48
 
 
Zoals gebruikelijk weer op professionele en vriendelijke manier geholpen
Geplaatst door W. Boelaars op 5 okt. 2015 16:19
 
 
Super goede service, vriendelijk geholpen en met de breng en haalservice ben ik ook erg gelukkig!
Geplaatst door M. de Galan op 5 okt. 2015 14:42
 
 
Prima service. Fijn dat de auto ook wordt schoongemaakt en medewerkers zijn klantvriendelijk. En we hoeven geen maand te wachten om een afspraak te maken. Dus prima tevreden.
Geplaatst door H. Groenewegen op 2 okt. 2015 15:45
 
 
uitstekende service weer
Geplaatst door k. Kesting op 28 sep. 2015 18:32
 
 
Goede service!!!!!!
Geplaatst door w. van Straaten op 3 sep. 2015 9:17
 
 
Zeer vriendelijke ontvangst. Prima service. Onderhoudsbeurt naar tevredenheid uitgevoerd.
Geplaatst door S. Jansen op 31 aug. 2015 11:17
 
 
Dit is de prettigste garage ooit, voelen ons lid van de grote van Tilborg familie. Altijd vriendelijk, altijd bereid om met je mee te denken! Fam.Jongekrijg Woudrichem
Geplaatst door J. Jongekrijg op 24 aug. 2015 9:50
 
 
Ik kom hier al verscheidende jaren en alles gaat hier perfect ook de afspraken.
Geplaatst door A. van Veen. op 14 aug. 2015 22:06
 
 
31418514101
Geplaatst door S. Jansen op 10 aug. 2015 21:20
 
 
mijn Ford netjes gerepareerd bij peugeot v Tilborg
Geplaatst door B. van Bruchem op 10 aug. 2015 19:02
 
 
Alles dik in orde en de auto schoon weer terug top!
Geplaatst door p. kwestro op 10 aug. 2015 9:17
 
 
Fijn bedrijf waar je nog als klant behandeld wordt met een prima service.
Geplaatst door H. van Klaveren op 6 aug. 2015 20:20
 
 
Goede service en klantvriendelijk personeel.
Geplaatst door M. Blom op 5 aug. 2015 8:20
 
 
Al jaren onze steun en toeverlaat in allerlei omstandigheden. Meedenken op allerlei niveaus en voorstellen op maat. Als zeer betrokken ervaren. Prettig contact met alle medewerkers.
Geplaatst door J. van den Bogaard op 4 aug. 2015 14:54
 
 
Een garage waar je vriendelijk ontvangen wordt en op een juiste manier geïnformeerd wordt over de benodigde reparaties en de kosten daarvan.
Geplaatst door J. Buurman op 14 jul. 2015 16:12
 
 
Ruitschade na inbraak. 's Avonds nog leenauto gehaald en auto na anderhalve dag weer gerepareerd, gestofzuigd en gewassen. Super service!
Geplaatst door M. van der Vlis - van Bennekom op 14 jul. 2015 11:26
 
 
Super de service en de klantvriendelijkheid
Geplaatst door J. Schwartz op 9 jul. 2015 9:25
 
 
De volgende keer schrijf ik een klein gedichtje waarin ik vertel hoe goed jullie werken, de aandacht die jullie aan mij als klant geven en dat jullie altijd klaar staan voor je klanten, voor mij dus ook!
Geplaatst door G. Nekkers-Noordman op 8 jul. 2015 15:24
 
 
Snelle, correcte en vriendelijke afhandeling. Men staat je altijd met raad en daad terzijde. De afspraken worden correct nagekomen en de reparaties en onderhoudsbeurten worden correct uitgevoerd.
Geplaatst door T. van Dinther op 7 jul. 2015 8:39
 
 
Na drie jaar weer terug op het oude nest, het voelt als thuiskomen. Prima geholpen zoals altijd vroeger.
Geplaatst door W. Winter op 6 jul. 2015 22:34
 
 
Afspraak kon snel gemaakt worden. Volgens afspraak gebeld dat auto klaar was. En auto helemaal schoongemaakt. Prima service.
Geplaatst door H. Schnitker op 6 jul. 2015 11:32
 
 
keurig geholpen, netjes volgens afspraak gebeld toen auto klaar was
Geplaatst door H. Vos op 1 jul. 2015 14:24
 
 
Wederom netjes geholpen, goede uitleg van de werkzaamheden en auto volgens afspraak op tijd klaar en netjes afgeleverd.
Geplaatst door J. van Beusekom op 1 jul. 2015 8:50
 
 
Prima service, zoals gebruikelijk! En de auto was weer mooi schoon!
Geplaatst door K. van Tuijl op 25 jun. 2015 10:11
 
 
Super garage. Zeer klantvriendelijk. Goede service en goede prijs/kwaliteit verhouding.
Geplaatst door W. Passier op 16 jun. 2015 19:29
 
 
super nette service
Geplaatst door B. van Rooijen op 15 jun. 2015 9:37
 
 
Deze garage blijft voor mij de beste in service en vriendelijkheid.
Ze komen afspraken altijd na en lossen problemen vakkundig op!
Geplaatst door W. van Sambeek op 10 jun. 2015 22:41
 
 
Super!
Geplaatst door J. Scheffers op 9 jun. 2015 22:24
 
 
Een vriendelijke, zorgzame garage met enthousiaste medewerkers die hun vak verstaan. De prijs/kwaliteit is uitmuntend. Steekt met kop en schouders boven het peugeot-maaiveld uit. Hiervoor rijd ik wel 40 km extra.
Geplaatst door J. Montree op 8 jun. 2015 12:09
 
 
Perfect service!!!
Geplaatst door c. Zeegelaar op 3 jun. 2015 9:23
 
 
helemaal top!
Geplaatst door t. de Vries op 2 jun. 2015 9:51
 
 
Ook deze keer hebben de medewerkers van garage Peugeot Van Tilborg mij weer perfect geholpen en een maximale score behaald voor klanttevredenheid. Ik kan me niet voorstellen dat er een garage is die een betere service geeft.
Geplaatst door P. Maas op 26 mei 2015 23:43
 
 
goede service en haal/breng service.
Geplaatst door J. Hubert op 26 mei 2015 15:37
 
 
Altijd heel vriendelijk, gastvrij en super goede snelle service!
Geplaatst door S. te Voert op 23 mei 2015 22:56
 
 
Zoals altijd alles perfect geregeld en voor elkaar.
Geplaatst door B. Looijen op 19 mei 2015 8:10
 
 
Uitstekende service. Vriendelijk en vakkundig. Auto staat gewassen te wachten. Ook belangrijk als je wilt wachten: internet beschikbaar en erg lekkere koffie!
Geplaatst door J. Brienen op 15 mei 2015 11:17
 
 
Altijd super service, vakmanschap en zeer vriendelijk personeel
Geplaatst door m. dohmen op 15 mei 2015 9:44
 
 
Zoals altijd, vriendelijk en vakkundig geholpen
Geplaatst door N. Devriesère-Naaijen op 12 mei 2015 22:48
 
 
Goeie garage, aardige mensen, ze doen wat zeggen. En ook nog lekkere (veel keuze) koffie.
Geplaatst door I. Carrière op 12 mei 2015 10:46
 
 
goede service
Geplaatst door p. van Pinxteren op 11 mei 2015 9:06
 
 
Bedankt voor de service, het schoonmaken en de zonneklep, we komen nog wel langs voor het chroom te laten poetsen, groeten Kick Ank
Geplaatst door c. Scheffer op 7 mei 2015 11:43
 
 
Zeer betrouwbaar en vakkundig bedrijf. Mijn auto rijdt weer als een zonnetje na de onderhoudsbeurt.
Geplaatst door P. Kramer op 5 mei 2015 12:04
 
goede service , auto kan weer een tijdje mee !
Geplaatst door P. Pompen op 26 apr. 2015 19:42
 
 
Prima mensen! Ik kom er al 30 jaar!
Geplaatst door C. van Ballegooijen op 23 apr. 2015 15:00
 
 
Altijd prima!! Al jaren lang een Supergarage
Geplaatst door R. Van Run op 21 apr. 2015 12:49
 
 
dit is een super garage!
Hebben altijd tijd en denken met je mee !
Ze zijn ook super vriendelijk.
nog nooit zo'n fijne garage gehad
Geplaatst door l. lammerts op 20 apr. 2015 21:23
 
 
prima service.
Geplaatst door J. Hubert op 20 apr. 2015 16:37
 
 
mooi gewassen terug gekregen.....nog nooit meegemaakt....
Geplaatst door D. Reehuis op 20 apr. 2015 14:18
 
 
Ik ben zeer tevreden over het bezoek aan uw garage.
Geplaatst door J. Kaasjager op 14 apr. 2015 19:53
 
 
Zoals altijd en al vele jaren: 100% tevreden.
Geplaatst door H. Coopmans op 13 apr. 2015 15:24
 
 
Service was optimaal en de werkzaamheden zijn correct uitgevoerd tegen een zeer concurrende prijs
Geplaatst door T. Kampschöer op 13 apr. 2015 11:58
 
 
Prima garage, perfect
Geplaatst door H. Boons op 8 apr. 2015 21:52
 
 
Een uiterst persoonlijke service en zorgvuldige APK beurt. Auto weer helemaal schoon en in orde gemaakt voor het volgende jaar.
Ik voel me in erg goede handen bij Van Tilborg!!
Geplaatst door k. maters op 7 apr. 2015 21:41
 
 
wederom topservice!
Geplaatst door t. de Vries op 7 apr. 2015 9:21
 
 
Uitstekende service. Deskundig advies en kostenopgave vooraf. Kortom HET voorbeeld voor alle garagisten!
Geplaatst door G. Thijs op 1 apr. 2015 10:26
 
 
super service , ik raad van Tilborg bij iedereen aan , 
Geplaatst door s. van Biezen op 28 mrt. 2015 13:54
 
 
Zoals altijd weer goed verzorgd
Geplaatst door R. Schellekens op 23 mrt. 2015 21:38
 
 
Garage belde nog extra om te melden dat ik er goed op kon wachten.
En een wasbon omdat de auto in het oude apparaat niet helemaal schoon gemaakt kon worden.
Geplaatst door E. de Jong - van Meeteren op 23 mrt. 2015 12:32
 
 
Uitstekende service, klantvriendelijkheid en nakomen van afspraken staat bij van Tilborg altijd vooraan
Geplaatst door W. Boelaars op 19 mrt. 2015 9:35
 
 
snel en volgens afspraak!
Geplaatst door J. Raes op 17 mrt. 2015 9:12
 
 
Meer dan verdient, meer dan tevreden
Geplaatst door P. van Honk op 10 mrt. 2015 21:32
 
 
Vanaf het moment dat ik de garage binnenkwam kreeg ik een thuisgevoel. Natuurlijk de koffie maar ook de gesprekken waren waardevol, overtuigend en interessant. Ook de offerte voor de aankoop van een 2008 en inruil van mijn fiat waren tot volle tevredenheid.
De aflevering na 2 weken was verrassend meg een extra compliment aan de verkoper.
Paul, jij ook bedankt.
Geplaatst door C. van nieuwenhuizen op 10 mrt. 2015 11:44
 
 
Het is allemaal veel te duur. Dat kan op andere plaatsen een stuk goedkoper.
Geplaatst door A. Hooft op 4 mrt. 2015 19:34
 
 
Zeer goede en snelle service. Bijzonder vriendelijke medewerkers. Ik ben zeer tevreden.
Geplaatst door M. Beltman op 2 mrt. 2015 15:05
 
 
Prima service! Vriendelijk, netjes en snel geholpen na een lekke band!
Geplaatst door M. Erlings-Groenenboom op 26 feb. 2015 17:18
 
 
Ik kom zeker terug bij van Tilborg al gelijk bij binnenkomst wordt je vriendelijk en persoonlijk ontvangen Koffie en thee staan er altijd klaar. Alles is bespreekbaar en er word altijd gezamenlijk gezocht naar een passende oplossing. In een woord een geweldige service bij van Tilborg.in Zaltbommel.
Geplaatst door H. Stork op 24 feb. 2015 12:09
 
 
Zeer goede en snelle hulp gekregen met vriendelijke benadering. na het melden van de klacht meteen de auto opgehaald en gezorgd voor vervangend vervoer tijdens de reparatie van de auto. kortom een geweldige behandeling
Geplaatst door R. Verhoeven op 24 feb. 2015 8:43
 
 
Vakkundig, prima bedrijf: altijd goede service!
Geplaatst door S. Wijmer op 16 feb. 2015 10:14
 
 
Zoals gewoonlijk en zoals verwacht,67JZZ goed geholpen
Geplaatst door H. Maas op 14 feb. 2015 11:47
 
 
was weer top!
Geplaatst door T. de Vries op 12 feb. 2015 20:14
 
 
Gewoon een prettig bedrijf.
Geplaatst door A. Oosthoek op 12 feb. 2015 11:25
 
 
Zoals gewoonlijk. TOP!
Geplaatst door p. hentzepeter op 11 feb. 2015 15:10
 
 
goede monteurs en vriendelijke mensen.
Geplaatst door B. van Bruchem op 7 feb. 2015 20:48
 
 
zeer goed geholpen reparatie perfect uitgevoerd
Geplaatst door H. Verwaaij Verhoeven op 28 jan. 2015 15:00
 
 
perfect uit gevoerde grote beurt
Geplaatst door T. Verwaaij op 28 jan. 2015 14:26
 
 
We hadden onverwachts een mankement aan de auto en moesten dezelfde dag een eind rijden. Met twee monteurs is er aan de auto gewerkt om ons met een veilig gevoel de weg op te sturen. En dat zonder afspraak, geweldige service.
Geplaatst door J. Kreemers op 27 jan. 2015 20:11
 
 
Geweldige service en heel vriendelijk
Geplaatst door R. van Eeuwijk vd Linden op 27 jan. 2015 16:03
 
 
Altijd uitstekende service, ze denken met je mee!
Geplaatst door T. Koppenberg op 21 jan. 2015 9:21
 
 
Prima service als altijd!
Geplaatst door M. van Maanen op 20 jan. 2015 11:56
 
 
En opnieuw, prima service, afspraak is afspraak en een meevallende rekening.
Geplaatst door W. de Graaff op 20 jan. 2015 8:41
 
 
Prima ontvangst, prima service, Lekkere koffie én de auto gewassen, wat wil een mens nog meer!!
Geplaatst door V. Pollen op 19 jan. 2015 16:49
 
 
geen
Geplaatst door d. v/d laar-leyten op 14 jan. 2015 9:13
 
 
Prima service en fijne communicatie.
Geplaatst door E. Oomkens op 13 jan. 2015 10:33
 
 
Ik kom hier al jaren met mijn leaseauto.
Altijd alles op tijd en goed behandeld en de beurten van de auto altijd perfect.
Ik zie geen verbeter punten ga zo door.
Afz André van Veen.
Geplaatst door . van Veen. op 8 jan. 2015 14:33
 
 
het is zo fijn om klant te zijn bij van tilborg peugeot garage
Geplaatst door t. verhoeven op 7 jan. 2015 16:32
 
 
Een betrouwbare garage met vakbekwame mensen die de tijd voor je nemen en er alles aan doen om het de klant naar de zin te maken.
Geplaatst door Y. Wennekes-Tjoelker op 6 jan. 2015 13:48
 
 
Van Tilborg levert vakkundig werk en de service is uitstekend.
Geplaatst door K. van Tuijl op 5 jan. 2015 10:56
 
 
Jullie zijn zeer attent en geven goede informatie. 
 
En er was dit keer een grote verrassing! Jullie hadden, zonder dat ik er om gevraagd heb, mijn matjes verzorgd. Het zijn de kleine dingen die het doen. Bedankt hiervoor!
Geplaatst door G. Nekkers-Noordman op 5 jan. 2015 10:06
 
 
Degelijk en betrouwbaar als vanouds
Geplaatst door G. Kinkhorst op 24 dec. 2014 22:43
 
 
Super service, vriendelijke en hartelijke ontvangst. Snel en vakkundig gerepareerd.
Geplaatst door m. dohmen op 17 dec. 2014 9:17
 
 
Zo als altijd waren de service goed .
Verder geen opmerkingen
Geplaatst door J. Kempenk op 4 dec. 2014 16:03
 
 
De service was weer als vanouds: bellen en een half uur later is de monteur er al. Complimenten!
Geplaatst door R. Palmers op 3 dec. 2014 11:22
 
 
Topservice
Geplaatst door T. Kampschöer op 1 dec. 2014 16:18
 
 
weinig woorden voor nodig; op alle fronten klasse !!
Geplaatst door c. deckers op 27 nov. 2014 12:33
 
 
Komen afspraken na,prima service, goed advies, ondersteuning en terugkoppeling. Als extra auto weer mooi gewassen terug.
Geplaatst door B. Bartels op 26 nov. 2014 11:42
 
 
Service is zoals altijd perfect
Geplaatst door B. Looijen op 26 nov. 2014 11:39
 
 
Zoals altijd. vertrouwd en goed. En ik ben altijd weer blij dat ze mijn auto netjes hebben gewassen. Iets extra's wat zeer wordt gewaardeerd.
Geplaatst door K. Kruijne op 25 nov. 2014 9:47
 
 
alles naar volle tevredenheid uitgevoerd, met duidelijke uitleg wat en waarom
Geplaatst door M. Grim op 19 nov. 2014 13:41
 
 
Goede en snelle service! Altijd vriendelijk met veel aandacht voor de klant. Werkelijk een topbedrijf waar ik al vele jaren met veel plezier steeds weer terugkom!
Geplaatst door R. van Wissen op 19 nov. 2014 9:44
 
 
keurige uitvoering van de beurt en bandenwissel.
extra wasbeurt!!!
Geplaatst door B. den Butter op 19 nov. 2014 8:04
 
 
Misschien (?) iets duurder maar dan zijn ze ook geweldig in service ,communicatie en klantvriendelijkheid. We zijn er niet voor niets al bijna 40 jaar en voordien onze ouders.
Geplaatst door J. Genderen van op 17 nov. 2014 18:11
 
 
Keurig geregeld, correct gecommuniceerd, doen wat er afgesproken is.
Geplaatst door J. Van Lieshout op 17 nov. 2014 9:19
 
 
Zeer tevreden, altijd goede service en duidelijke afspraken die nagekomen worden.
Geplaatst door A. Heessels op 13 nov. 2014 8:58
 
 
we zijn netjes en correct geholpen, de balie medewerker was duidelijk in het vertellen van wat er gebeurd was en wat er nog gebeurd moet worden. de tijd tussen de afspraak en het maken was snel geregeld, verder was ik heel happy dat de auto gewassen was maar ook gestofzogen.
Geplaatst door A. Stern op 10 nov. 2014 15:20
 
 
Uitstekende service op een goede "ouderwetse" manier, dat wil zeggen: de klant is bekend en wordt herkend en als een goed "familielid" ontvangen en behandeld. Hulde!!!
Geplaatst door B. van den Akker op 10 nov. 2014 10:47
 
 
Je word er als klant behandeld
goed vriendelijk en correct tot volgende keer
Geplaatst door C. Baggerman op 5 nov. 2014 18:30
 
 
Goede service, uitstekende garage !
Geplaatst door K. Heesbeen op 5 nov. 2014 10:32
 
 
Zeer fijne en goede garage !
Geplaatst door H. Opheij op 2 nov. 2014 19:37
 
 
goed en direct geholpen
Geplaatst door J. Raes op 29 okt. 2014 10:29
 
 
Fijne betrouwbare garage met heel goede service.
Geplaatst door P. Frints op 28 okt. 2014 18:00
 
 
 
netjes en corect geholpen.
Geplaatst door E. Van Buuren op 21 okt. 2014 19:42
 
 
Kleine reparatie kon even tussendoor, erg fijn als je dag al vol zit.
Geplaatst door E. van der Vlist op 21 okt. 2014 13:20
 
 
Geachte firma
Ik ben uiterst tevreden over de snelle behandeling bij het nazien en plaatsen van een nieuwe accu.
Vr.groet.
Geplaatst door J. Migchielsen op 21 okt. 2014 11:55
 
 
wederom dik tevreden over de geleverde producten en diensten
Geplaatst door R. Verhoeven op 16 okt. 2014 10:16
 
 
Prima service! (Zoals altijd). Kan iedereen deze autogarage aanraden!
Geplaatst door E. Gulpen op 12 okt. 2014 19:28
 
 
weer super voor elkaar!
Geplaatst door T. de Vries op 6 okt. 2014 9:36
 
 
Zoals altijd geweldige service en altijd correct met het nakomen van de gemaakte afspraken,
Deskundig en betrouwbaar echt een aanrader.
Geplaatst door W. Bahlman op 5 okt. 2014 20:36
 
 
Zeer tevreden over de service, klantgerichtheid, vriendelijkheid en prijs/kwaliteit verhouding. Duidelijke afspraken, heldere uitleg vooraf en na de reparatie en het onderhoud.
Geplaatst door R. Bal op 10 sep. 2014 19:38
 
 
Snel, accuraat en zeer vriendelijk geholpen..
ennuh.. auto zo veel meer schoner teruggekregen .. ennuh geen extra onverwachte kosten... ook altijd fijn :)
Geplaatst door D. Vos op 10 sep. 2014 11:26
 
 
zeer goede service door auto te terug te brengen. auto ook schoon gemaakt. super
Geplaatst door p. maljaars op 9 sep. 2014 13:48
 
 
Super service.
Teruggebracht naar werk, auto gewassen.
Geplaatst door L. Rouw op 9 sep. 2014 8:57
 
 
Snel en vakkundig geholpen. Zelfs de moeite genomen om ook nog even wat andere zaken na te gaan.
Geplaatst door B. ten op 8 sep. 2014 9:13
 
 
goede service, gevoel een oprechte klant te zijn. Betrouwbaar.
Geplaatst door E. Leys - van 't Hoge op 7 sep. 2014 12:07
 
 
Uitstekende service, altijd vriendelijk, fantastische breng en haal service.
Geplaatst door M. de Galan op 2 sep. 2014 13:36
 
 
Goede service.
Geplaatst door J. Stulen op 1 sep. 2014 16:57
 
 
Flexibel, prima service, lossen ook lastigere te traceren problemen op (o.a. vervelende kraakjes).
Geplaatst door D. van Dijk op 1 sep. 2014 9:23
 
 
hele goede service en weer een mooie schone auto terug
Geplaatst door t. klomp op 28 aug. 2014 8:44
 
 
Altijd prima service!
Geplaatst door G. van Doorn op 28 aug. 2014 8:43
 
 
Goede service en prettig geholpen.
Geplaatst door K. de Jongh op 25 aug. 2014 18:10
 
 
was blij met de wissel van grote beurt naar kleine beurt kennelijk in verband met de uit te voeren werkzaamheden. hoewel grote beurt werd gevraagd door mij werd dit te mijnen voordele denk ik gewijzigd. lof voor de actie en de te voorziene onderhoudsuitgaven voor dit jaar (uitlaat is dun en band revo heeft nog maar weinig mm over). groet en bedankt.
Geplaatst door g. moen op 19 aug. 2014 12:16
 
 
Na ruim 40 jaar kwam ik met mijn auto toch weer terecht bij Garage van Tilborg deze mensen stonden en staan altijd gerand voor een Correcte afwerking in alle opzichten.
Geplaatst door T. Pompen op 18 aug. 2014 11:05
 
 
Uitstekende service en klantvriendelijkheid
Geplaatst door J. Huisman-Kuijs op 18 aug. 2014 8:27
 
 
deskundig, gastvrij, klantvriendelijk, attent, meedenkend, nemen de tijd voor je, kunnen goed luisteren/houden rekening met de klant
Geplaatst door P. van Honk op 8 aug. 2014 20:51
 
 
super geregeld weer!
Geplaatst door T. de Vries op 4 aug. 2014 15:27
 
 
Een geweldige service! Zeer klantvriendelijk! Dat verdient een tien met een griffel! Kies daarom voor peugeotgarage van Tilborg!
Geplaatst door C. Groothedde op 4 aug. 2014 14:09
 
 
Tot volle tevredenheid uitgevoerd
Geplaatst door M. van Alem op 29 jul. 2014 17:22
 
 
Zeer tevreden, o.a. ontvangst c.q. klantvriendelijk alsmede uitgevoerde onderhoudsbeurt.Goede kwaliteit/prijsverhouding
Geplaatst door J. ZONDAG op 28 jul. 2014 11:46
 
 
Uitstekende service, ontzettend klantvriendelijk. Ben zeer tevreden. Zou altijd naar deze garage terug komen.
Geplaatst door B. Kliebenstein op 24 jul. 2014 17:46
 
 
Super goed! van Tilborg Zaltbommel verdient een dikke 10. Afspraken worden keurig nagekomen, auto wordt goed nagekeken en problemen verholpen. Ze zijn proactief en als bonus krijg je ook nog je auto schoon terug!
Geplaatst door M. Kroon op 23 jul. 2014 16:42
 
 
Perfect geholpen
Geplaatst door G. van Selm op 22 jul. 2014 22:02
 
 
zeer tevreden
Geplaatst door J. Hubert op 17 jul. 2014 12:46
 
 
deze garage is zeer klantvriendelijk. Zij doen echt geen onnodige handelingen aan de auto om zomaar geld uit de zak van de klant te halen. Zij geven altijd een goede voorlichting en vertellen precies wat er aan de auto is gebeurt.
Deze garage blijf ik altijd handhaven voor mijn onderhpudsbeurten aan de auto en als het nodig is zal ik zeker bij deze garage een nieuwe auto kopen.
Geplaatst door R. van Eeuwijk op 9 jul. 2014 14:36
 
 
goede service,prima kwaliteit,klant staat hoog in het vaandel
Geplaatst door B. van Ditmarsch op 7 jul. 2014 20:24
 
 
Zoals altijd zeer tevreden!
Geplaatst door M. Kooman op 7 jul. 2014 13:30
 
 
Al jaren en jaren een prima garagebedrijf, geen verassingen en porblemen worden altijd netjes en zeer klantvriendelijk opgelost.
Geplaatst door H. Coopmans op 3 jul. 2014 10:15
 
 
Prima garage! Altijd eerlijk over prijzen en nooit verrassingen. Tevens geven ze vooraf aan wat de reparatie gaat kosten.
Geplaatst door M. van Maanen op 1 jul. 2014 9:44
 
 
Nette behandeling, goede voorlichting, goede afspraken.
Geplaatst door K. Donkersloot op 30 jun. 2014 21:23
 
 
Kalm, beleefd, servicegericht en nakomen van afspraken, kortom: Geweldige service!
Geplaatst door H. Hooijmans op 30 jun. 2014 17:35
 
 
Ik word altijd keurig behandeld, afspraken worden nagekomen, ze denken met je mee en geven goede adviezen.
Geplaatst door K. Donkersloot op 28 jun. 2014 21:17
 
 
Geweldig bedrijf. Klantgericht en klantvriendelijk gecombineerd met vakmanschap
Geplaatst door J. Montree op 25 jun. 2014 18:58
 
 
Zeer goede service. Er wordt met je mee gedacht. Heel duidelijk in wat er beter wel en wat er nog niet moet worden gedaan. Leuk dat je gebruik kunt maken van een fiets om even naar het centrum van Zaltbommel te rijden. En wat fijn dat de auto gewassen is als hij klaar is!
Geplaatst door R. Jongekrijg op 23 jun. 2014 20:18
 
 
Dit is voor mij een goede garage, als ik een afspraak wil maken gaat dit in goed overleg. En daar komen wij dan altijd uit en de behandeling is naar tevreden heit. Voor mij is dit de garage. Service vind ik perfect ik heb dit elders wel anders mee gemaakt.
Geplaatst door J. Huijbers op 21 jun. 2014 19:37
 
 
Alles wordt uitgevoerd zoals het hoort.
Zeer correcte behandeling.
Een garage die ik je kan aanbevelen.
Geplaatst door B. Brullemans op 18 jun. 2014 21:55
 
 
De eerste indruk is de beste wordt vaak gezegd, doe je nimmer meer over. Zowel qua aanschaf auto als de 1e onderhoudsbeurt van mijn Suzuki Swift (al 30 jaar bij Vari Vlaardingen) hebben mij een klantvriendelijke en service gerichte indruk gegeven. Top!!!
Geplaatst door M. vilijn op 11 jun. 2014 12:31
 
 
Geweldige mensen in deze garage. 2 x per jaar kijken zij mijn auto na en doen, na vooraf de werkzaamheden te hebben doorgesproken, wat nodig is zodat ik weer onbezorgd kan rijden. Dit al meer dan 10 jaar. Voor mij is er geen betere garage!
Geplaatst door R. Oerlemans op 30 mei 2014 11:25
 
 
Prima garage!
Geplaatst door A. van Trierum op 28 mei 2014 19:44
 
 
Prima behandeld!
Geplaatst door A. van Trierum op 28 mei 2014 19:40
 
 
Goede servicebeurt volgens afspraak
Keurig uitgevoerd
Geplaatst door B. den Butter op 28 mei 2014 7:11
 
 
Geweldige garage, mijn auto is 25 jaar en dat is dankzij deze garage
Geplaatst door C. Snoeck op 27 mei 2014 9:12
 
 
geen - gewoon prima
Geplaatst door t. drissen op 27 mei 2014 8:40
 
 
Al meer dan 30 jaar is mijn garage TOP.Grote of kleine ingrepen altijd een constante service!
Geplaatst door B. Keyser op 19 mei 2014 17:01
 
 
goede service, aardig personeel - auto was keurig schoongemaakt, van binnen!
Geplaatst door G. Tamson op 12 mei 2014 16:41
 
 
Auto na beurt gewassen terug. Geeft een goed gevoel van de ontvangen service. Onderhoudsbeurt naar wens uitgevoerd en details van onderhoud goed gecommuniceerd.
Geplaatst door P. Voogt op 5 mei 2014 10:17
 
 
Mijn auto rijdt weer als een zonnetje. De grote beurt + APK is volgens de afspraken, waarvoor men mij voor overleg eerst belde, gemaakt. Ik ben tevreden en men had zelfs de binnenzijde van de auto schoongemaakt! Hulde!
Geplaatst door H. Hansma op 5 mei 2014 9:43
 
 
Fijne ervaring, grote beurt, snel klaar en....gewassen. Top!
Geplaatst door J. Woudhuizen op 30 apr. 2014 20:17
 
 
De auto loopt weer als een zonnetje. Klasse werk, en perfecte afhandeling
Geplaatst door A. Bij de Vaate op 23 apr. 2014 11:22
 
 
Ben tussendoor netjes gebeld over 'complicaties' en kreeg de auto op tijd en van binnen en van buiten schoon terug.
Geplaatst door H. van Luipen op 23 apr. 2014 10:24
 
 
Prima garage, aardige mensen.
Geplaatst door I. Carrière op 22 apr. 2014 11:30
 
 
Auto perfect en gewassen (!) weer terug. Goede afspraken,prima service en fantastische ondersteuning!
Geplaatst door J. Raes op 19 apr. 2014 17:24
 
 
Geen enkele. Zoals altijd zeer tevreden!
Geplaatst door W. Heij op 16 apr. 2014 14:00
 
 
zoals altijd vlot en correct geholpen door vriendelijk personeel
Geplaatst door i. van Steenbrugge op 14 apr. 2014 13:33
 
 
Weer perfect geholpen. Auto glanzend schoon in ontvangst mogen nemen.
Geplaatst door D. Hoetelmans op 14 apr. 2014 13:16
 
 
Ze zijn altijd vriendelijk en behulpzaam
Geplaatst door T. den Teuling op 14 apr. 2014 13:04
 
 
Garage van Tilborg in Zaltbommel is mij ALTIJD vriendelijk, efficient, en klantgericht van dienst met persoonlijk advies en zorg voor mijn auto.
Buitengewoon fijne garage!
Geplaatst door k. maters op 14 apr. 2014 12:37
 
 
vond het wel erg dat fout pas in 2de instantie is opgelost
Geplaatst door G. van der Ven op 14 apr. 2014 11:41
 
 
Perfect
Geplaatst door p. hentzepeter op 10 apr. 2014 22:29
 
 
Sinds ik Peugeot rijd ben ik meer dan uitstekend te spreken over de service en klantvriendelijkheid van deze garage. Afspraken worden altijd nagekomen en de reparaties zijn altijd tot in de puntjes goed uitgevoerd voorzover het in de mogelijkheden lag. Petje af voor deze garage. Had elke garage maar deze mentaliteit en inzet !!
Geplaatst door W. Kamp op 7 apr. 2014 18:55
 
 
Autobedrijf Van Tilborg is een bijzonder professionele en klantvriendelijke onderneming. Jarenlange ervaring van bijzonder goede persoonlijke service, vertrouwen en vakmanschap. Een schoolvoorbeeld Automotive gerelateerde bedrijven!
Geplaatst door J. van Doremaele op 31 mrt. 2014 21:24
 
 
De auto komt nog naar jullie toe, ik heb nu nog slechts onderdelen gehaald voor de achterrem. Deze kijk ik na tegelijk met de bandenwissel.
Opvallend aan de levering vond ik dat de blokken vrij kaal in de doos zaten, zonder nieuwe opsluitpennen en veertjes.
Geplaatst door E. Zadelhoff op 31 mrt. 2014 20:10
 
 
zoals gebruikelijk: super service, vriendelijke mensen. Als iedereen op de werled zo zou zijn, zou iedereen met een glimlach rondlopen . Ga zo door. Groet, Ans
Geplaatst door A. Giesbers op 31 mrt. 2014 14:29
 
 
Vriendelijk personeel aan de balie, eerlijk advies gekregen.
Werkzaamheden volgens afspraak en tijd
Auto netjes gewassen , deze blinkt weer
Geplaatst door P. Pompen op 31 mrt. 2014 13:29
 
 
Al jaren een uitmuntend bedrijf. Super vriendelijk en zeer deskundig personeel. Ik kom daar zeker weer terug.
Geplaatst door K. Hendriks op 26 mrt. 2014 8:50
 
 
wij zijn altijd zeer te vreden wij zijn ook super blij zowel met personeel als balie medewerkers het is altijd een met elkaar en dat mag best eens gezegd worden wij zijn heel blij met garage van tilborg in zaltbommel
Geplaatst door g. verhoeven op 25 mrt. 2014 13:23
 
 
goede service auto netjes en schoon terug en alles correct uitgevoerd zoals is verzocht
Geplaatst door R. Verhoeven op 24 mrt. 2014 8:52
 
 
zoals altijd tevreden over verrichte werkzaamheden
Geplaatst door J. Lourens op 21 mrt. 2014 16:34
 
 
Auto spik en span en gaat weer als een zonnetje :)
Geplaatst door A. Hansma op 20 mrt. 2014 17:15
 
 
Van Tilborg in Zaltbommel is gewoon een heel goede en bijzonder klantvriendelijke garage!
Geplaatst door P. van der Paauw op 19 mrt. 2014 17:03
 
 
Snel en zelf kunnen bepalen wanneer ik de auto kon komen brengen en voordat ze de mankementen gaan repareren eerst een telefoontje voor overleg en kostenplaatje.
Geplaatst door A. Brands op 19 mrt. 2014 16:39
 
 
zeer tevreden
Geplaatst door J. Hubert op 17 mrt. 2014 15:41
 
 
Ik ben al jaren klant bij deze garage en altijd juist, snel en correct geholpen. Vriendelijke ontvangst bij de receptie. Ze lossen het probleem echt voor je op en na elke afspraak wordt de auto schoon opgeleverd. Ik rij er graag meerdere kilometers voor om.
Geplaatst door D. Warmer op 11 mrt. 2014 10:32
 
 
Prima service zoals gebruikelijk. Snel afspraak kunnen maken en zeer vlot geholpen. Auto schoon en gewassen teruggekregen. Geweldig!
Geplaatst door G. Berends op 10 mrt. 2014 9:01
 
 
Prima service
Vriendelijk personeel
Echt een aanrader
Geplaatst door W. Bahlman op 9 mrt. 2014 21:44
 
 
prima service
Geplaatst door R. van der Wal op 7 mrt. 2014 16:47
 
 
Beurt voor C1 snel en netjes gedaan. Auto ook gewassen en gestofzuigd, had ik niet verwacht. Keurige service. Een aanrader.
Geplaatst door B. Bommel op 3 mrt. 2014 11:03
 
 
Ben zeer tevreden over het afhandelen en werkwijze
van het team werknemers goed gedaan
Geplaatst door E. Van berkel op 24 feb. 2014 13:03
 
 
Zeer vriendelijk, service gericht. 
Gratis WiFi waardoor je kan doorwerken. 
Geplaatst door T. Schulte op 19 feb. 2014 13:01
 
 
hele fijne garage, die ik volledig vertrouw (heb slechte ervaring met andere garage) en geweldige vriendelijke service. 
alleen maar lof.
Geplaatst door l. lammerts op 17 feb. 2014 11:57
 
 
vlotte afwerking met telefonisch tijdens de beurt informatie over extra reparaties
Geplaatst door H. Wentink op 11 feb. 2014 17:22
 
 
Goed geholpen en een zeer goede service.
Geplaatst door T. Kampschöer op 11 feb. 2014 14:04
 
 
Prima service
Hartelijke ontvangst
Goede koffie
Klus uitstekend geklaard tegen een prima prijs
Geplaatst door R. Bouwhuis op 8 feb. 2014 12:09
 
 
Perfect geholpen, alles zoals afgesproken. Prima service, zelfs de koffie is nog beter geworden.
Geplaatst door B. Looijen op 3 feb. 2014 8:47
 
 
Super service en zeer tevreden . En auto stond keurig gewassen klaar
Geplaatst door M. Boxel op 29 jan. 2014 17:58
 
 
Super snel geholpen!
Geplaatst door E. Overmeijer op 29 jan. 2014 9:37
 
 
Zoals gebruikelijk bij Van Tilborg in Zaltbommel is alles naar wens verlopen, en kon ik mijn auto ( gewassen) binnen de gestelde tijd ophalen.
Geplaatst door G. van der Schoot op 27 jan. 2014 17:45
 
 
Prettig en snel geholpen, auto in goede staat (zelfs gewassen!) teruggekregen.
Geplaatst door E. Draaijer op 20 jan. 2014 10:08
 
 
prima geregeld: bij kleine beurt/1e APK bleek spruitstuk van de uitlaat kapot. De garage vond het vreemd dat dit bij eerdere controles door hen nooit opgemerkt was. Voor de reparatie werd alles zo geregeld dat ik geen hinder ondervond met vervoer en tijd, de auto kwam gerepareerd, gepoetst en gezogen terug. Als nieuw dus. TOP service. Het was een grote nota waarvan men uit coulance een deel voor eigen rekening heeft genomen. Maar ja, ruim 700 euro is niet niks....
Geplaatst door Y. Pasterkamp op 18 jan. 2014 9:58
 
 
Snelle, probleemloze service!
Geplaatst door S. van der Linden op 13 jan. 2014 15:59
 
 
Zoals gewoonlijk,PRIMA SERVICE!
Geplaatst door H. Keyser op 13 jan. 2014 13:31
 
 
Goede en vriendelijke service
Geplaatst door W. de Graaff op 8 jan. 2014 9:26
 
 
Prima service, vriendelijk personeel.
Geplaatst door R. van Beek op 6 jan. 2014 17:46
 
 
Fijne garage, goede service
Geplaatst door J. van Haaster op 6 jan. 2014 8:43
 
 
tevreden
Geplaatst door J. Hubert op 23 dec. 2013 13:33
 
 
Alleen maar lof, top service en meer dan vriendelijk!
Geplaatst door A. Rentenaar op 21 dec. 2013 14:21
 
 
zo als altijd een goede en vriendelijke service ook na twee verzetten afspraken van mijn kant uit
Geplaatst door p. de wit op 19 dec. 2013 10:55
 
 
winterbanden erom gelegd en 2 nieuwe banden.
daarna kreeg de auto een gratis wasbeurt.
dat is pas service.
Geplaatst door C. Vos-Vissers op 18 dec. 2013 23:34
 
 
Hele goede garage. Kleine service beurt en banden wisselen in 45 minuten. Super.
Geplaatst door D. Stork op 18 dec. 2013 15:50
 
 
Vriendelijk en alert. Auto netjes gewassen na grote beurt. Prima.
Geplaatst door D. Hoogstraate op 18 dec. 2013 9:31
 
 
Perfecte service. Vakkundige mensen en prettige persoonlijke benadering.
Geplaatst door S. Heller op 17 dec. 2013 10:09
 
 
Goede en snelle service. Tevens gebruik kunnen maken van een leenfiets. Erg prettige garage, denken met je mee.
Geplaatst door I. Mussche op 16 dec. 2013 9:15
 
 
zoals altijd weer prima service bij Van Tilborg!
Geplaatst door E. Gulpen op 12 dec. 2013 17:44
 
 
Met de nieuwe wieldoppen ziet mijn auto er weer een paar jaar jonger uit!
Geplaatst door E. Klomp op 11 dec. 2013 14:41
 
 
Weer prima service (zoals gewoonlijk)!
Geplaatst door E. Gulpen op 8 dec. 2013 14:01
 
 
zoals gewoonlijk , uitmuntende service
Geplaatst door c. deckers op 5 dec. 2013 21:32
 
 
Ik ben goed en snel geholpen.
Geplaatst door T. Kampschöer op 3 dec. 2013 10:30
 
 
GOEDE GARAGE MET EEN AARDIGE VERKOPER
Geplaatst door R. VAN BERNE op 2 dec. 2013 9:28
 
 
Alles prima in orde met banden wissel en wintercheck.Alleen de knoppen die uitgezet worden voor controle ook graag aan zetten ,en ook raam niet half openlaten staan.
Met gr een toch teveden klant
Geplaatst door I. Heijenoort van op 28 nov. 2013 9:53
 
 
Je word er altijd vriendelijk en ontvangen en geholpen
Geplaatst door T. denTeuling vBoksel op 27 nov. 2013 12:25
 
 
Ik ben nog steeds blij met m'.n Peugeot en met mijn garage. Aardige en vakkundige mensen. TOP garage.
Geplaatst door I. Carrière op 25 nov. 2013 9:28
 
 
Al jaren lang Topklassse!!!!
Geplaatst door R. Van run op 25 nov. 2013 9:20
 
 
vertrouwd en goede service en dat al vele jaren.
Geplaatst door E. Leys - van 't Hoge op 22 nov. 2013 14:34
 
 
Prima service, snel geholpen, er wordt meegedacht met klant
Geplaatst door H. Kaasjager op 11 nov. 2013 11:41
 
 
zeer tevreden over deze garage om hier al ruim 25 jaar nog nooit problemen gehad over de service en zeer klant vriendelijk
Geplaatst door R. Verhoeven op 11 nov. 2013 8:49
 
 
wederom prima service! prettig meedenken met oplossingen en alternatieve. Top vakmanschap!
Geplaatst door O. Uytenbogaart op 10 nov. 2013 16:03
 
 
Uitstekend autobedrijf, je wordt snel, vriendelijk en vakkundig geholpen!
De service langskomen zonder afspraak is een uitkomst.
Ik beveel deze garage van harte aan!
Geplaatst door A. van de Ven op 7 nov. 2013 8:59
 
 
Voor mij al vele jaren de beste garage die ik ooit gehad heb.
Geplaatst door H. Coopmans op 6 nov. 2013 13:15
 
 
zeer snel en adequaat geholpen met afspraak, duidelijke uitleg wat nodig was, correcte uitvoering; leenfiets beschikbaar
Geplaatst door b. heldring op 6 nov. 2013 10:23
 
 
Goede communicatie ,goede reparatie ,goede wachtruimte,prima personeel,vriendelijk en behulpzaam.
Geplaatst door A. Gunnink-Hobbel op 4 nov. 2013 11:52
 
 
Aj jaren zijn wij tot zeer grote tevredenheid klant bij van Tilborg!
Geplaatst door H. Coopmans op 4 nov. 2013 8:59
 
 
Duidelijke informatie, nette service, kortom een correcte garage ...
Geplaatst door K. Heesbeen op 31 okt. 2013 22:01
 
 
Prima garage: hulpvaardig, vriendelijk, correct stipt en niet te duur.
Geplaatst door T. van Dinther op 30 okt. 2013 11:57
 
 
Prima begeleiding en auto komt altijd schoon terug
Geplaatst door W. Kooistra op 30 okt. 2013 10:57
 
 
Goede service
Geplaatst door M. Van kleef op 29 okt. 2013 8:32
 
 
Altijd duidelijk, altijd vriendelijk en altijd in orde.\
Geplaatst door E. de Jong - van Meeteren op 28 okt. 2013 8:32
 
 
Nette afwerking en klantvriendelijk.
Geplaatst door A. van der Zalm op 23 okt. 2013 21:16
 
 
Auto netjes op tijd opgehaald en nog netter (en schoon) weer thuisgebracht.
Geplaatst door A. Bok op 21 okt. 2013 11:47
 
 
geen
Geplaatst door J. Hubert op 21 okt. 2013 11:14
 
 
prima service, nette prijs. conform afspraken (zelfs iets goedkoper)
complimenten1
Geplaatst door K. Kesting op 14 okt. 2013 23:12
 
 
prima service, conform afspraken
Geplaatst door H. Kraaijeveld op 30 sep. 2013 9:37
 
 
Alles is tot volle tevredenheid verlopen.
Wel vind ik de reclamefolder van Peugeot Nederland ( bespaar niet op onderhoud, wel op onderhoudskosten) nog steeds te veel verwachtingen scheppend.
Geplaatst door H. Maas op 28 sep. 2013 18:30
 
 
Al 30 jaar klant en vele auto's verder. De service en het contact zijn geweldig!
Geplaatst door T. van der Meijden op 26 sep. 2013 17:05
 
 
Perfecte service !!! Cijfer 10
Geplaatst door M. Boxel op 23 sep. 2013 19:04
 
 
Alles perfect verlopen een 10
Geplaatst door M. van der Heyden op 16 sep. 2013 16:58
 
 
Afspraak is afspraak, heldere communicatie, eerlijk in advies.
Geplaatst door N. Lammertsma op 16 sep. 2013 15:20
 
 
Ik had een vervelend euvel met mijn oldtimer. van Tilborg wist dat perfect te repareren en omdat er nogal wat werk aan was ook nog eens een fikse korting op arbeidsloon gegeven. Echt bijzonder.
Geplaatst door m. dohmen op 11 sep. 2013 9:26
 
 
Zeer goede service en vriendelijke bediening. Echt waar voor je geld. Ik kom hier graag terug. (al jaren vaste en trouwe klant)
Geplaatst door m. dohmen op 11 sep. 2013 9:10
 
 
Wij zijn zeer tevreden over de service(al vele,vele jaren) geleverd 
door garade bedrijf van Tilborg te Zaltbommel
Geplaatst door J. Kempenk op 10 sep. 2013 16:12
 
 
perfecte service
Geplaatst door M. van op 4 sep. 2013 20:41
 
 
Goed geholpen en goede service
Geplaatst door T. Kampschöer op 3 sep. 2013 17:57
 
 
Ik heb altijd het volste vertrouwen dat mijn auto in uitstekende handen is bij van Tilborg.
Geplaatst door k. maters op 3 sep. 2013 16:04
 
 
Zeer goede, betrouwbare en vriendelijke bediening. Komen afspraken altijd na.
Geplaatst door M. Dinther op 22 aug. 2013 9:15
 
 
Zoals we gewend zijn van deze garage was de service weer bijzonder goed. Leenauto mee en de eigen wagen gewassen retour. uiteraard conform de gemaakte afspraken.
Geplaatst door W. Boelaars op 7 aug. 2013 13:28
 
 
Prima garage met dito service. Afspraak is afspraak. Echte vak mensen ,
Ik kom er al circa 25 jaar en wil dit nog heel lang blijven doen.
Zelfs als mijn mobiliteit gaat afnemen kan ik voor aangepast vervoer naar van Tilborg.
Geplaatst door R. Koudijs op 6 aug. 2013 22:39
 
 
Vertrouwd gevoel!
Geplaatst door H. Pennings op 5 aug. 2013 13:33
 
 
Ik word altijd netjes en vriendelijk geholpen.
En kan iedereen aanraden om naar van Tilborg te gaan
het is een fijne garage voor alle onderhoud of andere werkzaamheden
aan de auto.
Geplaatst door J. Busio op 27 jul. 2013 21:54
 
 
Eéns een Peugeot van Van Tilborg......altijd een Peugeot van Van Tilborg!
Geplaatst door A. Oswald op 25 jul. 2013 14:11
 
 
Natuurlijk kom ik terug! Ik word altijd goed geholpen en krijg prima voorlichting. Daar ben ik blij mee. En wat ik het belangrijkste vind: mijn garage is betrouwbaar.
Geplaatst door G. Nekkers op 23 jul. 2013 13:38
 
 
Alle aandachtspunten zijn keurig teruggekoppeld en opgelost. Daarnaast was die nog mooi gewassen ook ;-)
Geplaatst door A. Hansma op 22 jul. 2013 12:23
 
 
Goed en snel geholpen.
Rekening duur
Geplaatst door A. van Hooft op 21 jul. 2013 23:48
 
 
Goede service, op ieder moment en altijd behulpzaam. Rinus bracht zelfs mijn pasje, laten liggen in de leenauto, persoonlijk naar mijn huisadres. Super!
Geplaatst door M. van Bladel op 17 jul. 2013 9:20
 
 
uitleg over de werkzaamheden waren duidelijk en begrijpbaar.
Geplaatst door J. Hubert op 16 jul. 2013 12:47
 
 
Goed geholpen en beurt naar wens uitgevoerd.
Geplaatst door B. den Butter op 11 jul. 2013 14:34
 
 
Al meer dan 25 jaar mijn garage en dat houden we zo!!!!!
Geplaatst door B. Keyser op 11 jul. 2013 10:05
 
 
Zeer geweldige behandeling en zeer vriendelijk en behulpzaam.
Ik blijf zeker klant bij deze garage.
Geplaatst door R. van Eeuwijk v.d. Linden op 10 jul. 2013 20:00
 
 
Fijne garage, Aardige mensen, goede service.
Geplaatst door J. Van Haaster op 8 jul. 2013 14:35
 
 
vlg.mij werkt de link niet vul hem nu voor de 3 e maal in
groetjes Henk, er kon spam zijn
Geplaatst door H. Vermeulen op 3 jul. 2013 18:28
 
 
Staan altijd voor je klaar, denken goed met je mee en bieden de beste oplossing.
Geplaatst door S. Van Kranenburg op 26 jun. 2013 7:52
 
 
prettig bedrijf, denken met je mee. goede afhandeling. ben dik tevreden.
Geplaatst door J. Phernambucq op 24 jun. 2013 21:24
 
 
goede service.onderhoud goed gedaan
Geplaatst door B. van Ditmarsch op 24 jun. 2013 19:59
 
 
Prima gedaan
Geplaatst door P. Heuvelhew op 19 jun. 2013 10:08
 
 
Ook al woon ik in den Bosch wil voor geen goud een andere garage,.
Altijd vriendelijk personeel. Nog nooit het gevoel gehad dat dat ze me het vel over de oren hebben gehaald.
Geplaatst door H. Veldhuizen op 18 jun. 2013 7:47
 
 
Opnieuw VLOTTE service geleverd.Én even vriendelijk als altijd geholpen. Wat een fijne garage / dealer!
Geplaatst door E. van Weelden op 17 jun. 2013 19:04
 
 
Ik schrok van de rekening. Het was mijn eerste kleine beurt met 7500 op de teller. De meningen van vrienden waren verdeeld.
Geplaatst door W. Westra op 17 jun. 2013 13:16
 
 
In alle opzichten een goede garage. Kan weer met een gerust hart de weg op.
Geplaatst door B. van Bruchem op 11 jun. 2013 11:29:08 
 
 
Prima werk geleverd, op tijd, auto gewasssen.
Vriendelijk personeel.
Geplaatst door C. van der Spoel op 11 jun. 2013 09:30:02
 
 
prima volgens afspraken uitgevoerd en op tijd weer klaar, netjes gewassen, wat wil je nog meer
Geplaatst door H. Kraaijeveld op 5 jun. 2013 08:36:12 
 
 
netjes gewerkt
Geplaatst door A. Merks op 4 jun. 2013 16:07:16 
 
 
Vriendelijk, betrokken. Na elk bezoek is de auto gewassen.
Gratis koffie, thee, leesbril, kranten, weekbladen, fruit en een notitieblok. Relaxstoelen in de "wachtkamer".
Kortom: Bij deze garage voel ik me thuis!!!!!!!!!!!!
Geplaatst door w. van sambeek op 3 jun. 2013 20:00:25 
 
 
Goede en snelle service. Goede extra service dat de auto weer gewassen klaar staat.
Geplaatst door B. Bartels op 29 mei 2013 15:01:53
 
 
Eerste maal bij deze garage. Bij melding aan de balie was slechts een persoon beschikbaar, die ruim 10 minuten zat te telefoneren, zonder direct aandacht aan de klant te besteden .Stond op punt om het pand weer te verlaten.Uit eindelijk was iemand van kantoor die toevallig langs kwam bereid ondergetekende te helpen.Dat ging in de vestiging Den Bosch vele malen beter en sneller!
Wat betreft de aflevering van de schone auto en de gegeven onderhoudsbeurt geen klachten.
wijze les; als klant zich aan de balie meldt,geef deze zo snel als mogelijk de aandacht die hij/zij verdient!
Geplaatst door j. meulenberg op 25 mei 2013 19:48:47
 
 
Ik ben zeer tevreden over de service verleent bij de vervanging van de koppelingsplaat tijdens mijn vakantie.
Geplaatst door A. In 't groen op 20 mei 2013 09:54:26
 
 
Uitstekende garage! Zo kom je ze niet veel meer tegen tegewoordig. Vriendelijk personeel en deskundig advies. Kortom top!
Geplaatst door W. Bahlman op 16 mei 2013 22:28:44  
 
 
Ik vertouw deze garage volledig en kom er al jaren. Service met een hoofdletter.
Geplaatst door C. Snoeck op 14 mei 2013 14:34:07  
 
 
Zoals altijd voortreffelijk te woord gestaan. Grote beurt viel qua kosten zelfs mee. UItstekende service.
Geplaatst door D. Weijers op 7 mei 2013 19:30:18  
 
 
Niet te duur en nog gewassen ook!!!
Geplaatst door P. Kramer op 7 mei 2013 18:46:37  
 
 
service prima en to-the-point. Wordt altijd prettig geholpen en geïnformeerd. Geen negatief ding over te zeggen.
Geplaatst door H. Kooiman op 4 mei 2013 09:53:52  
 
 
Evenals vorige keren heb ik over de verzorging van mijn auto niets dan lof. Ik breng hem dan ook naar een garage die al vele jaren lang te goeder naam en faam bekend staat..
Geplaatst door B. Kuiper op 1 mei 2013 14:13:14  
 
 
Uitstekende service door zeer vriendelijk, deskundig en behulpzaam personeel.
Geplaatst door R. van Beek op 25 apr. 2013 21:01:37  
 
 
sensor vervangen Garantie
Geplaatst door H. Kaasjager op 22 apr. 2013 08:47:58  
 
 
Ze doen wast ze gezegd hebben, ik hoef nooit lang te wachten, hebben bovendien lekkere kofie en het zijn gewoon aardige mensen.
Geplaatst door I. Carrière op 18 apr. 2013 10:46:52  
 
 
zoals gewoonlijk werd weer aan mijn hooggespannen verwachtingen voldaan. Fijne schone auto ook
Geplaatst door J. Lourens op 16 apr. 2013 09:19:22  
 
 
Het betrof het wisselen van winterbanden naar zomerbanden
Prima .
Geplaatst door J. Raes op 15 apr. 2013 10:18:32  
 
 
Dit is een prima garage! Zeer betrouwbare service en dito adviezen.
Geplaatst door J. Voogt op 11 apr. 2013 19:13:23
 
 
geen. zoals gewoonlijk goed verzorgd!
Geplaatst door W. Heij op 4 apr. 2013 15:02:37 
 
 
Prima service!
Geplaatst door R. Palmers op 3 apr. 2013 13:11:55
 
 
plezierige en goede service.
Geplaatst door P. Voogt op 3 apr. 2013 09:12:17
 
 
bij een beurt of reparatie wordt je van tevoren op de hoogte gebracht over de kosten en kun je in goed overleg bespreken wat er uitgevoerd moet worden; goede service!! Ook voor advies bij aanschaf van een nieuwe of gebruikte auto wordt je van goede adviezen voorzien en zorgen worden uit handen genomen.
Geplaatst door J. Redering op 2 apr. 2013 19:59:17
 
 
goede service
Geplaatst door p. de wit op 2 apr. 2013 14:53:22 
 
 
problemen worden altijd opgelost klant vriendelijk staan je altijd te woord nemen de tijd voor je bij onkosten bespreken ze met je,je weet dus altijd van te voren wat het gaat kosten.
Geplaatst door j. giltjes op 2 apr. 2013 11:02:35
 
 
ik ben zeer tevreden over je bedrijf en kom zeker terug ik ben er al op 1mei 2013 maar nu even wat anders krijg ik van de laaste onderhoudsbeurt ook een waarde bon net als altijd
Geplaatst door g. van den eijnde op 26 mrt. 2013 20:45:38
 
 
Al meer dan 20 jaar mijn garage.
Deskundig, betrouwbaar, vriendelijk en afspraak is afspraak.
Echt een aanrader.
Geplaatst door R. Koudijs op 26 mrt. 2013 11:11:10
 
 
Niet alleen het afgesproken onderhoud is uitgevoerd, maar mijn auto ziet er altijd weer als nieuw (gepoetst) uit.
Mijn complimenten!
Geplaatst door K. de Heer op 20 mrt. 2013 12:07:30
 
 
Zoals altijd ,geweldige service en altijd correct met het nakomen van de gemaakte afspraken.
Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel en dat merkt men telkens opnieuw.
 
Geplaatst door M. Lijzen op 13 mrt. 2013 00:17:43
 
 
Prima advies, goede service én een mooie schone auto!
 
Geplaatst door G. Hendriks van Warbij op 11 mrt. 2013 09:28:25
 
 
Prima service en ook heel snel.
Aardig personeel.
 
Geplaatst door B. BBQkampioen op 8 mrt. 2013 09:09:48
 
 
Betrouwbaar en vriendelijk !
 
Geplaatst door R. Teunissen op 6 mrt. 2013 20:31:46
 
 
Prima ontvangst
Prima service
Prima koffie
Vlotte, snelle en vakkundige reparatie.
Een bedrijf om aan te bevelen voor aankoop en onderhoud.
 
Geplaatst door R. Bouwhuis op 6 mrt. 2013 15:15:24
 
 
Uitstekende service.
 
Geplaatst door P. Beaumont op 5 mrt. 2013 11:51:02
 
 
De storing is prima aangepakt en verholpen. goede uitleg gehad en prettig te woord gestaan.
 
Geplaatst door G. Berends op 5 mrt. 2013 09:09:41
 
 
Van Tilborg is een betrouwbare en zeer klantgericht garagebedrijf.
 
Geplaatst door S. Hogendoorn op 4 mrt. 2013 22:03:57
 
 
Men is altijd even vriendelijk en komt afspraken na.
 
Geplaatst door P. Hesseling op 25 feb. 2013 09:41:45
 
 
Goede snelle service!
 
Geplaatst door L. Fraaije op 21 feb. 2013 08:29:50
 
 
Garage van Tilborg en Peugeot dealer in Zaltbommel is mijn beste garage en de beste garage van Nederland. Daar werken nog echt mensen met passie en vertrouwen.
 
Geplaatst door p. maas op 20 feb. 2013 22:35:51
 
 
Goede service en klantvriendelijk personeel.
 
Geplaatst door M. Blom op 16 feb. 2013 14:24:36
 
 
nette snelle service.
 
Geplaatst door M. van den Broek op 13 feb. 2013 09:14:43 
 
 
prima service, klantgericht en plezierig in de omgang.
 
Geplaatst door c. van toorn op 11 feb. 2013 21:10:11 
 
Prima service; gratis leenautootje en mijn 208 van buiten helemaal schoon. Door krappe tijdsplanning helaas niet van binnen gezogen.
 
Geplaatst door E. Meiler op 6 feb. 2013 18:26:22 
 
 
Goede, snelle service
 
Geplaatst door J. van Tongeren op 30 jan. 2013 13:32:28 
 
 
prima en snelle service
 
Geplaatst door H. Kraaijeveld op 28 jan. 2013 09:33:47 
 
 
Bij jullie staat service hoog in het vaandel.
 
Geplaatst door T. van Grinsven op 23 jan. 2013 13:44:12 
 
 
Zeer vakkundig, vriendelijk personeel. Alles is bespreekbaar. Kleine garage waar ze de klanten gewoon nog bij naam kennen.
 
Geplaatst door P. Brockhoven op 21 jan. 2013 22:51:42 
 
 
was weer een snelle service...stond een uur voor en het was in 3 kwartier voor elkaar! ook fijn dat je niet ter plekke hoeft te betalen maar het gewoon kunt overmaken
 
Geplaatst door W. den Bol op 15 jan. 2013 12:00:33
 
 
Onderhoudsbeurt in een uur gedaan.
 
Geplaatst door C. Schut op 15 jan. 2013 09:47:47
 
 
Zoals altijd,perfecte service.
 
Geplaatst door W. de Lang op 14 jan. 2013 21:24:03
 
 
Prima garage, snelle en vlotte behandeling van de Peugeot 208. En ook nog is gewassen terug :)
 
Geplaatst door A. Hansma op 14 jan. 2013 19:18:39
 
 
Prima garage, prima service, prima koffie :)!
 
Geplaatst door G. Grandia op 10 jan. 2013 19:12:31
 
 
Mijn fiat verwarmt me weer dus ben ik gelukkig met uw reparatie.
mvrgroet,
Riet Oerlemans
 
Geplaatst door R. Oerlemans op 8 jan. 2013 16:56:23
 
 
Prima, nu ook de vaste klantenkorting direct verrekend op de factuur in plaats van via een tegoedbon.
 
Geplaatst door R. Nijbroek op 28 dec. 2012 17:36:09
 
 
Prima en bovenal snelle reparatie en uitstekende hulp. Zonder afspraak werd schade snel en goed verholpen zonder dat ik de auto echt heb hoeven missen.
 
Geplaatst door H. In het panhuis op 19 dec. 2012 22:43:23
 
 
Snel, hulpvaardig en heel vriendelijk.
 
Geplaatst door E. van Vliet op 12 dec. 2012 10:03:47
 
 
Geen op-of aanmerkingen aangezien we zonder meer tevreden zijn.
 
Geplaatst door H. Zondag op 10 dec. 2012 11:52:17
 
 
Geweldige service, duidelijke uitleg, vriendelijk personeel,
bij opalen is auto gewassen
 
Geplaatst door r. van der bilt op 9 dec. 2012 12:47:12
 
 
Onderhoud is weer prima uitgevoerd.
 
Geplaatst door P. Wijgergangs op 5 dec. 2012 22:32:58
 
 
snel, zorgvuldig en netjes
 
Geplaatst door H. Kraaijeveld op 5 dec. 2012 14:59:41
 
 
zoals altijd schade netjes en snel afgehandeld
 
Geplaatst door h. verbeek op 5 dec. 2012 11:30:00
 
 
Op afgesproken tijd geholpen met een service die we gewend zijn van deze garage en medewerkers. Vooral vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Kortom TOP!
 
Geplaatst door E. van Weelden op 5 dec. 2012 09:26:54
 
 
fijne, effectieve, persoonlijke en onmiddellijke service, en goed advies over status auto en wel/niet overgaan tot inwisseling/koop nieuwe auto. Erg fijne club mensen.
 
Geplaatst door k. maters op 4 dec. 2012 18:34:28
 
 
geweldige service
 
Geplaatst door c. deckers op 3 dec. 2012 21:01:51
 
 
Wederom genoten van top service bij garage van Tilborg.
 
Geplaatst door J. Voogt op 28 nov. 2012 14:07:29
 
 
Zoals altijd ook nu weer goede service zonder poeha
 
Geplaatst door H. Kooiman op 26 nov. 2012 14:26:01
 
 
Zoals altijd ook nu weer goede service zonder poeha
 
Geplaatst door H. Kooiman op 26 nov. 2012 14:25:57
 
 
Uitstekende service, vooraf prijsopgave voorkomt verassingen. Denkt mee met klant zeer hulpvaardig en klantgericht.
 
Geplaatst door G. Thijs op 25 nov. 2012 15:33:21
 
 
Alles was zoals gewoonlijk weer professioneel, vriendelijk en relaxs, dus naar wens!
 
Geplaatst door J. Jongekrijg op 22 nov. 2012 07:58:48
 
 
Alles was zoals gewoonlijk weer professioneel, vriendelijk en relaxs, dus naar wens!
 
Geplaatst door J. Jongekrijg op 22 nov. 2012 07:58:09
 
 
zeer nette behandeling van de klant.
 
Geplaatst door W. van Utrecht op 20 nov. 2012 15:45:55
 
 
Perfect behandeld en direct geholpen met plaatvervangende auto.
Een prima en een zeer profesionele onderhoud cq telefonisch contact.
Mvg Cor Verheij
 
Geplaatst door C. Verheij op 20 nov. 2012 14:12:34
 
 
Prima en professionele service, persoonlijke aandacht en duidelijke afspraken en verwachtingen.
Dank jullie wel, ik kom zeker terug.
 
Geplaatst door E. Hendriks op 20 nov. 2012 10:55:16
 
 
Vriendelijk, deskundig, snel
 
Geplaatst door J. Harmsen op 19 nov. 2012 22:16:25
 
 
Prima organisatie van de winterchec afgelopen zaterdag. Vriendelijke ontvangst, koffie staat klaar, duidelijke voorlichting over eventuele mankementen.
De betaalde rekening terugkrijgen (accu) is wel leuk.
 
Geplaatst door P. Sebregts op 19 nov. 2012 17:29:46
 
 
Perfect geholpen.Op eigen initiatief van garage gratis service-beurt uitgevoerd en auto gewassen!
 
Geplaatst door D. Hoetelmans op 19 nov. 2012 16:08:41
 
 
Prima service, kan er snel terecht en vriendelijke mensen.
 
Geplaatst door J. Deurloo op 19 nov. 2012 11:16:10
 
 
Ze verdienen geen gouden speld maar één van platina. Ze zijn briljant!
 
Beoordeling geplaatst door P. van Honk op 16 nov. 2012 16:13:23
 
 
Altijd goede service
 
Geplaatst door P. Wijgergangs op 11 nov. 2012 21:31:39
 
 
Mijn complimenten voor de service en het vakmanschap van garage Van Tilborg. .
 
Geplaatst door B. Witteveen op 6 nov. 2012 17:23:55
 
 
REPARATIE AAN MIJN AUTO GOED GEPLAND EN KEURIG AFGEHANDELD, IK KREEG HEM GEWASSEN WEER TERUG.
COMPLIMENTEN VOOR DE SERVICE EN AANDACHT.
COR
 
Geplaatst door c. van toorn op 5 nov. 2012 09:27:16
 
 
een prima garage met correcte mensen die de zaken snel, efficient en zonder gezeur afhandelen
 
Geplaatst door T. van Dinther op 23 okt. 2012 11:29:16
 
 
Vakgarage Van Tilborg is een garagebedrijf waar je snel en zeer klantvriendelijk wordt geholpen. De werkzaamheden worden 'transparant' uitgevoerd waardoor je nooit voor verrassingen komt te staan.
 
Geplaatst door A. van Mil op 23 okt. 2012 09:00:35
 
 
Ik kan deze garage bij iedereen van harte aanbevelen, ben nu al zeker 30 jaar klant bij deze garage en al die jaren zijn alle reparaties en wisseling van auto's tot volle tevredenheid uitgevoerd. Klantvriendelijkheid staat bij deze garage hoog in het vaandel.
 
Geplaatst door A. Lanser op 22 okt. 2012 15:12:16
 
 
Het mankement aan mijn auto werd snel en vakkundig verholpen. Alles werd afgedaan in een sfeer van klantvriendelijkheid. Ik heb voor het team van garage van Tilborg dan ook niets dan lof.
 
Geplaatst door B. Kuiper op 15 okt. 2012 17:29:38